0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and 60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men… Přejít na celý popis
Kritikou i čtenáři oceněný příběh o představivosti, slunných i stinných stránkách přátelství, dokonalých i nedokonalých světech a o videohrách. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
On Tyranny: Twenty Lessons from the Twentieth Century (Graphic Edition)
-
Nomad Century: How to Survive the Climate Upheaval
-
Hegarty on Advertising
-
For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyoncé
-
Climate capitalism
-
It's OK To Be Angry About Capitalism
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
Crack-Up Capitalism
-
Abyss: The Cuban Missile Crisis 1962
-
Brand it Like Serhant
-
NOVINKA Politics Is...
-
Adam Smith : What He Thought, and Why it Matters
-
How Economics Can Save the World: Simple Ideas to Solve Our Biggest Problems
-
NOVINKA This Is Strategy
-
The Diary of a CEO
-
Drive
-
The Great Transformation
-
Why Nations Fail
-
Employers versus Employees
-
Should We Stay or Should We Go
-
Free and Equal
-
Gonzo Capitalism: How to Make Money in an Economy that Hates You
-
Money: A Story of Humanity
-
How Economics Can Save the World
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and 60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era.Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colors, as well as a sexy sense of possibility, beguiling their audience to buy everything from guns to girdles, cars to toothpaste, air travel to home appliances. At turns startling, amusing and inspiring, this panorama of mid-century marketing is at once an evocative period piece and a showcase of design innovation and advertising wit.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Taschen
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 720
- isbn
- 978-3-8365-5632-3
- Vazba
- pevná vazba
- ean
- 9783836556323
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad