Now Try Something Weirder: How to keep having great ideas and survive in the creative business

Autor Sue Johnson

Now Try Something Weirder: How to keep having great ideas and survive in the creative business - Sue Johnson Nedostupné

Now Try Something Weirder: How to keep having great ideas and survive in the creative business

Autor Sue Johnson

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

  Michael Johnson offers the most generous kind of professional advice: insightful but full of enthusiasm. Designers need cunning as well as inspiration. Deyan Sudjic OBE, Director of the Design Museum   I've always wanted to be a little bit weird. Now a prince of weirdosity has come up with the perfect short guide to the creative life. … Přejít na celý popis

Lars Kepler: Náměsíčník Nový děsivý případ v sérii Detektiv Joona Linna. Lars Kepler je zpátky! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

  Michael Johnson offers the most generous kind of professional advice: insightful but full of enthusiasm. Designers need cunning as well as inspiration. Deyan Sudjic OBE, Director of the Design Museum   I've always wanted to be a little bit weird. Now a prince of weirdosity has come up with the perfect short guide to the creative life. Robert McCrum, bestselling author and former editor at Faber and Faber and The Observer     With 233 (to be exact) hints, tips and pieces of advice, Now Try Something Weirder shows those in the creative industry how to have great ideas (every day).   Internationally award-winning graphic designer Michael Johnson draws on more than 30 years experience (his CV clocks up eight creative posts, three dismissals and the launch of his own business) to share his ultimate secrets to enviable success ... who said you should keep your secrets closely guarded?   Looking to improve the way you work with clients, understand and question design briefs, deliver knockout presentations and generally gain covetable creative confidence? Sometimes the solution is staring you in the face.   Read this guide to achieving success in a creative career, a must for designers and creatives!  

Sdílet

Nakladatel
Laurence King
datum vydání
1.01.2018
ean
9781786274182
Počet stran
256
jazyk
angličtina
Vazba
pevná vazba
isbn
978-1-78627-418-2

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda