0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
This book shows how architecture and design helps to express the identity and philosophy of international companies. The public image of a corporation is communicated either powerfully or subtly and symbolically in its internal and external spaces. It analyses different approaches to architecture as a brand message by a wide range of… Přejít na celý popis
Užijte si Loutkáře, Bridgertonovi a další vybrané audioknihy se slevou až 40 %. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Container Architecture
-
Brick Architecture - Layer by Layer
-
Walt Disney's Mickey Mouse. The Ultimate History - 40th Anniversary Edition
-
NOVINKA The Design Book
0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba -
Ando. Complete Works 1975–Today. 40th Anniversary Edition
-
The Sources of Modern Architecture and Design (World of Art)
-
Midcentury Houses Today
-
I Work at Home : Home Offices for a New Era
-
Calatrava. Complete Works 1979-Today
-
How to Enjoy Architecture
-
Concrete Architecture
-
The Architecture Book : Big Ideas Simply Explained
-
Container Architecture
-
Out of the Woods. Architecture and Interiors Built from Wood
-
Building for Change: The Architecture of Creative Reuse
-
Back to Nature: Architecture Blends Into Landscape
-
Scandinavian Design. 40th Ed.
-
The Illustrated Atlas of Architecture and Marvelous Monuments
-
Art Deco - Decorative Design
0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba -
Right at Home: How Good Design is Good for the Mind
0.0 z 5 hvězdiček
kniha -
Chair Anatomy: Design and Construction
-
The Edith Farnsworth House: Architecture, Preservation, Culture
-
The 99% Invisible City: A Field Guide to the Hidden World of Everyday Design
-
Oxymoron & pleonasm III
This book shows how architecture and design helps to express the identity and philosophy of international companies. The public image of a corporation is communicated either powerfully or subtly and symbolically in its internal and external spaces. It analyses different approaches to architecture as a brand message by a wide range of international architectural practices from different countries. This collection brings together award-winning projects by architects such as: Ricardo Bofill (Spain), Cloud Architektai (Lithuania), 3 de Luxe (Germany), Amaa Arquitectos (Spain), Team V (Holland), Andreescu & Gaivoronschi (Romania), Cepezed (Holland), Taillandier (France) and others.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Art, Architecture and Photography
- Nakladatel
- Loft Publications
- Rozměr
- 225 x 260
- isbn
- 978-84-9936-150-5
- Počet stran
- 336
- datum vydání
- 1.01.2019
- ean
- 9788499361505
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad