4.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha
- Produkt je nedostupný.
The four hundred marks reproduced in this book represent the diverse array of identity work produced by Pentagram's partners, past and present, since the company was founded in 1972. Over the past four decades, Pentagram has designed marks for large corporations and small businesses, government agencies and non-profit institutions, clubs and… Přejít na celý popis
Už je to tady! Čas začít plánovat rok 2025! Máme pro vás diáře všech druhů a velikostí, které uspokojí každého plánovače. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Modern Gentleman’s Handbook
-
Dandy Style: 250 Years of British Men's Fashion
-
Fashion Designers A–Z. 40th Ed.
-
The Rebel's Wardrobe
-
1000 Deadstock Sneakers: The Dream Collection
-
Virgil Abloh. Nike. ICONS
-
Bata Shoe Museum: A Guide to the Collection
-
The House of Gucci : A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed
-
Yves Saint Laurent: Flora
-
Sheer: Yves Saint Laurent
-
The Cartier Tank Watch
-
Little Book of Tom Ford
-
Icons of Style - Taylor Swift: The story of a fashion icon
-
Chloe Catwalk
-
The Dior Style Principles
-
World According to Alexander McQueen
-
Fashion Illustration step by step
-
The Incomplete: Highsnobiety Guide to Street Fashion and Culture
-
Christian Dior
-
Azzedine Alaia: A Couturier's Collection
-
Versace Catwalk: The Complete Collections
-
The Little Guide to Yves Saint Laurent
-
The Fashion Vlogger's Handbook
-
Chanel: The Karl Lagerfeld Campaigns
The four hundred marks reproduced in this book represent the diverse array of identity work produced by Pentagram's partners, past and present, since the company was founded in 1972. Over the past four decades, Pentagram has designed marks for large corporations and small businesses, government agencies and non-profit institutions, clubs and societies and even individuals, all of whom were seeking a representative symbol to appear on letterhead and books, buildings amd websites and everywhere else imaginable. Previously only distributed in a limited edition, this invaluable book is now available in a paperback version and will provide inspiration for all graphic designers working on identity projects.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE