0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaBěžně 499 Kč
Kniha ( pevná vazba )
402 Kč s DPH
Běžně 449 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
K nejhezčím železničním tratím u nás jsou právem považovány ty, které byly situovány do údolí řeky Sázavy. Někdejší inženýři, stavitelé a dělníci tu odvedli dílo, na které mohli být pyšní a které dones uvádíme jako ukázky umu techniky a železničního stavitelství. Milovníci viaduktů a tunelů tu naleznou ty nejvýznamnější stavby. V letošním roce… Přejít na celý popis
Podzim je ideální čas na to, ponořit se do temných a mrazivých příběhů, které vás udrží v napětí až do poslední stránky. Více informací
K nejhezčím železničním tratím u nás jsou právem považovány ty, které byly situovány do údolí řeky Sázavy. Někdejší inženýři, stavitelé a dělníci tu odvedli dílo, na které mohli být pyšní a které dones uvádíme jako ukázky umu techniky a železničního stavitelství. Milovníci viaduktů a tunelů tu naleznou ty nejvýznamnější stavby. V letošním roce uplynulo sedm let od vydání knihy "Posázavská dráha Žďár-Německý Brod-Světlá-Kácov". Knihou Karla Černého a Martina Navrátila "Posázavská dráha Praha-Čerčany-Kácov s odbočkami do Dobříše a Kolína", s téměř třemi stovkami unikátních fotografií, nabízíme volné pokračování knihy z roku 2017. Tentokrát se vydáváme Posázavským pacifikem opačným směrem - z Prahy proti toku Vltavy a Sázavy. Vedle zajímavých textů mohou čtenáři vidět mnoho dosud nepublikovaných snímků z archivních zdrojů i sbírek soukromých sběratelů. Patří mezi ně zejména soubor kolorovaných fotografií z počátku 20. století ze sbírek Národního muzea v Praze.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.