0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioning describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind-one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors. Writing in their trademark witty, fast-paced… Přejít na celý popis
Nakrmte svou čtečku novými e-knihami se slevou, které se i po celý listopad ponesou v halloweenském duchu! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
An Ugly Truth : Inside Facebook´s Battle for Domination
-
Beat Stress at Work: How to Balance Your Ambition with Your Anxiety
-
Hegarty on Advertising
-
Beijing Rules: China´s Quest for Global Influence
-
Choose Your Own Apocalypse With Kim Jong-un & Friends
-
Rethinking Competitive Advantage: New Rules for the Digital Age
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
Futureproof: 9 Rules for Humans in the Age of Automation
-
The Everything War
-
Worth Dying For
-
Good Economics for Hard Times : Better Answers to Our Biggest Problems
-
For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyoncé
-
Stress-Free Productivity: A Personalised Toolkit to Become Your Most Efficient, Creative Self
-
Making Sense of Chaos: A Better Economics for a Better World
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Together : A Manifesto Against the Heartless World
-
How Economics Can Save the World
-
Tribe of Mentors : Short Life Advice from the Best in the World
-
The Social Brain
-
The Holy Grail of Investing
-
Hyperfocus
-
Girls Just Wanna Have Funds
-
Principles : Life and Work
-
Hidden Potential
The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioning describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind-one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors. Writing in their trademark witty, fast-paced style, advertising gurus Ries and Trout explain how to: Make and position an industry leader so that its name and message wheedles its way into the collective subconscious of your market-and stays there Position a follower so that it can occupy a niche not claimed by the leader Avoid letting a second product ride on the coattails of an established one. Positioning also shows you how to: Use leading ad agency techniques to capture the biggest market share and become a household name Build your strategy around your competition's weaknesses Reposition a strong competitor and create a weak spot Use your present position to its best advantage Choose the best name for your product Determine when-and why-less is more Analyze recent trends that affect your positioning. Ries and Trout provide many valuable case histories and penetrating analyses of some of the most phenomenal successes and failures in advertising history. Revised to reflect significant developments in the five years since its original publication, Positioning is required reading for anyone in business today.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- McGraw-Hill
- Rozměr
- 135 x 203 x 15
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 224
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-07-137358-6
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 3.01.2001
- ean
- 9780071373586
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE