Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 7 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Nika registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Skvělý návod na zefektivnění propagace podnikání.

    Přečíst více
  • Patrik H registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Přesně taková kniha mi dlouho na českém trhu chyběla. Srozumitelně vysvětlené a použitelné postupy, jak získat více zákazníků pomocí internetové reklamy.

    Přečíst více
  • Daniel Hlavac registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Výběr základních a nejdůležitějších kroků pro tvorbu internetové reklamy s důrazem na návratnost, právě na tomto obsahu postavil autor svou knihu. Srozumitelně objasňuje hlavní příčiny, proč v dnešní době mnoha firmám online marketing nefunguje a jak je napravit. Toto by měla být povinná četba pro každého podnikatele investujícího do marketingu a reklamy.

    Přečíst více
  • Jakub registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Toto byla rozhodně na nejlepší a nepraktičtější kniha o marketingu, jakou jsem kdy četl! A četl jsem jich hodně. 7 Pilířů se pro mě stala denním studiem, kdy poznatky prakticky aplikuji v praxi. Výsledky mám větší, než jsem čekal, takže jsem rozhodně spokojen. Opravdu veliké díky patří autorovi! Jakub

    Přečíst více
  • Karol M. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Velmi praktické rady a postupy, které lze využít pro marketing ve vlastní firmě. Obsah knihy je psaný srozumitelným a pochopitelným jazykem i pro laika. Pro mě velká inspirace!

    Přečíst více
  • Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Čtivě napsané a praktické, bez zbytečné omáčky. Aktuální marketingové taktiky zaměřené na zvyšovaní tržeb v podnikání.

    Přečíst více