4.4 z 5 39 hodnocení čtenářů

18× 5 hvězdiček 17× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Miroslava Kolářová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

KRÁSNÝ VEČER #ZÁVISLÁCI. Máte rádi romantiku??? Já ji docela přišla na CHUŤ. Dostala se mi do rukou poslední část série DÉMONI Z LOS ANGELES. A timto chci za ní poděkovat Kačíí Horylová ❤️ a samozřejmě také KNIHY DOBROVSKÝ , kde si ji můžete zakoupit. ️️PROTI PRAVIDLŮM ️️️ autorka KINGA LITKOWIEC @nakladatelstvi Dobrovský 229 stran ️Kniha plná vášně, touhy po spřízněné duši, lásce, ale také krutosti a bolesti že ztráty blízkého člověka. ️Čtvrtý díl této série se také odehrává jak jinak než v mafiánském prostředí. Arianna zůstává po smrti svých rodičů a své sestry odkázána jen sama na sebe. Poznává Morise, bývalého přítele své sestry jenž je pravou rukou Liama, vládce mafianskeho Podsvětí v Los Angeles. Jeho intriky je zavedou až k hranici života a smrti. ️Dokáže se Moris vymanit z jeho spárů a začít konečně normální život???? Co všechno musí obětovat aby získal důvěru a lásku Arianny??? Ukáže Arianne i svou temnou stránku nebo si ji raději ponechá nadále skrytou tam někde v hloubce podvědomí??? ️Tak jsem tuto knihu dala jak se říká na jeden zátah, protože mne dej vtahl hned od začátku a já byla zvědavá, jak to s nimi vlastně skončí.. ️Kdo miluje tak trochu peprné scény, tak si určitě přijde na své. Dávám 4⭐⭐⭐⭐z 5 a ještě jednou děkuji za možnost si knihu přečíst kačíí Horylová.

• Renata Seidlerová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Skvělé série z mafiánského prostředí na které jsem se vždy těšila. Líbilo se mi i jak v závěrečném díle pořád zůstali i Liam a Jess. Jen mě mrzelo,že ten závěr byl takový moc rychle ukončený,ale za mě a v knihovničce mají své místo.

• Tereza Jansová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Krásný závěr Démonů. Kniha je čtivá, ostatně jako celá série. Příběh vás vtáhne do děje a nepustí.

• Eva registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha sa mi páčila.

• Lucie Taxová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Jako všechny díly i tento se četl jedným dechem :)

• Annie Vu registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Krásné zakončení série Démonu z Los Angeles. Příběh Morisse a Ariany mě tak moc nezaujal, ale super, že autorka se stále zmiňovala o postavách z předešlých dílů.

• Niko Jadrná registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Prvně se chci začít bavit o obálce . Ta se mi z těch čtyř nejmíň líbí . Morris na obálce mi moc nepřipomíná toho koho popisují v knize . Je dobrý že máme dva pohledy . Většinou se to střídá Ariana a Moriss , ale zapletli se do par kapitol i jiný pohledy lidí . Úplně nechápu tu lásku mezi Ari a Morisem . Připadá mi to že to bylo strašně uspěchaný . Najednou proste bum ani si neřekli že spolu chodí a jsou spolu . Nevím za mě to mohli udělat jinak . Moc mi ani nejsou sympaticky postavy a v mafiánském prostředí se ani moc nevyskytujeme . Já nevím co si Ari myslela že Morris děla za práci . Drbe malé hříbátka ?! Doslova věděla ze je mafian ! Co asi dělají mafianove ?! Zabíjejí . Divím se že se divila že Moriss zabijí lidi . Takže když to zhrnu je to průměr . Četla jsem horší knihy kdy jsem chtěla profackovat ty lidi , ale tady jsem neměla nutkání ( Připadá mi strašně divné dvě věci . Píše se že její rodiče umřeli chvilku po její sestře . Takže bydlela sama ještě neponoleta v domě ? Nebo nemá jiný příbuzný který by ji pomohli splatit dluhy ? Jestli měla takový citovou vazbu k domu tak ho mohla pronajímat a sama tam bydlet a i z toho by měla peníze . No a ještě jedna věc. Ari říkala že docela často chodí na hřbitov za svoji sestrou . To mi neříkej že ho ani jednou za 10 let neviděla na tom hřbitově . Oba dva tvrdili že si tam chodí vyčistit hlavu . To i mně se povede potkat bývalý spolužáky i když nechodíme na to jedno místo jako Ari a Morris)

• Martina Bartošková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Naprostá pecka, knihu jsem přečetla během 12 hodin, četla se sama, vtáhla mě do děje okamžitě i když byl rozestup mezi třetím dílem a tímto tak jsem hned se zacetla jak kdybych četla v kuse všechny.perfektne zpracovane za mě tahle série zůstane v knihovně ☺️☺️

• Jarmila Burkoňová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Takové knihy se mi líbí. Je v nich všechno. Láska nenávist zrada. A hlavně dobrý konec.

• Marie registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Krásné zakončení série ! Kniha se četla sama a bylo skvělé, že se zde setkáte se všemi hlavními postavami ze ságy a dokonce jsou zde některé kapitoly vyprávěné Jess a Liamem, které mi neskutečně přirostli k srdci.