35× 5 hvězdiček 13× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Nela Chrástecká registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Snad nejlepší ze všech dílů. Nemohu se dočkat na druhou část

• Nevím:) registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Nic moc,moc mě to nebavilo a konec jsem čekala

• Martina Kučerová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tak ten konec mě tedy dostal. Úplně nevím co si mám o tom myslet.. První část byla za mě o něco lepší, ale pořád to bylo skvělý. Pipa a Ravi jsou moji miláčkové a vážně, vážně je zbožňuju.. Zaslouží si celý svět!! Miluju tuhle sérii celým svým srdcem!! První díl je za mě ale top strop!!!

• Anna Jeřábková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Miluju celou tuto knižní sérii. Je moje nejoblíbenější. Tato kniha vás vtáhne do děje už po prvních stránkách. Milovala jsem děj se stalkerem. Bylo hrozně dobré, že se tu pořád dozvídáte něco nového z děje minulých knih. Pip samozdřejmě zase úžasná a chytrá. Druhá polovina knihy mě držela v napětí celou dobu. Bylo to více temné a někdy i strašidelné. Konec knihy- perfetkní ukončení. Holly Jackson nikdy nezklame. Určite moc doporučuji přečíst, knižní sérii uzavírá fakt dobře.

• summer reading registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Tak takový zvrat jsem nečekala!

Co jiného říct než wow! Hned jsem se pustila do pokračovaní!

• Meda Bezová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Poslední dobou se snažím více číst, baví mě to a právě tato trilogie mě do knih vtáhla úplně nejvíc. Za tu dobu co jsem ji přečetla jsem přečetla i další knihy, ale pořád nemohu přestat myslet o této trilogii. Několikrát jsem brečela, skákala radostí a volala si s kamarádkou jak je tato kniha úžasná. Zatím všechny tři leží na poličce, ale jsem si jistá, že jednou si je přečtu znova a znova.

• Jana Nejedlá registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

"Kdo tě bude hledat, až zmizíš ty?" . Moc nechápu rozdělení knihy na dvě části a upřímně se i trochu bojím co ještě přijde.. 🙈 První část skončila rozhodně velmi nečekaně. 😱 . Prvních pár kapitol jsem z příběhu nebyla vůbec nadšená. Dělo se jen pár věcí a celé se to točilo kolem problémů které má Pipa od minula. 💊 . "Mrtvý pohled, tak se o něm mluví, že ano? Bez života, skelný, prázdný." 😵 . Hlavní postava Pipa je pořád bystrá a chytrá, ale vzhledem k okolnostem se změnila a není to už ta osoba, kterou známe z prvních dvou dílů.. To jak se pořád plácá ve vlastní hlavě a ztrácí v myšlenkách mi trochu vadilo a rušilo mi to hlavní příběh této knihy. Ale asi musela nastat změna, aby to bylo více uvěřitelný.. "Pravda jí spálila tolikrát, že už jí nevěřila." Moc se mi líbilo propojení s předchozím vyšetřováním a to jak autorka dokázala napsat promyšlený příběh.. Vlastně promyšlenou sérii, až teď vám některé věci začnou dávat smysl. 🖤 . Kniha je zajímavá nejen dějem, ale i celkovým zpracováním, máte zde například přepisy rozhovorů, článků, ale i záznam policejního výslechu nebo emailů. To všechno dělá knihu velmi originální a vy si samotné čtení užijete o to víc. 📬🧾🗞 . Na Pipu čeká další důležitý úkol.. "Zachránit sebe, aby zachránila sebe" A vy si to můžete užít celé s ní.. Já bohužel byla o krok napřed než Pipa a tak jsem na padoucha přišla.. Jsem zvědavá, jak si povedete vy! Jako celek vám knihu doporučuji, když se to rozjede už se nezvládnete odtrhnout. 🫶

• Natalinecka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Nejlepší kniha z celé série! Plot twist mě nejednou překvapil.

• Ninax registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Superrr kniha

Už od začátku jsem věděla kdo je záporka takže nic moc...

OMG!! Tak tohle bylo tedy něco😱. Hlavně ten konec, který jsem vůbec nečekala.. Četlo se to krásně, ale musím se přiznat, že jsem se prvních cca 100 stran nudila😩.. Pak se to ale rozjelo a já nedokázala přestat číst. Miluju Pipu a Raviho!! Oba jsou hrozně fajn postavy a člověku hned přilnou k srdci.. Jsem zvědavá co se bude dít v druhé části..

4,5 z 5 Poslední část je tu. "Poslední souboj, někde uprostřed, a oni musejí vyhrát. Není jiná možnost, když v sázce je teď i Ravi."❤️‍ . Nestačila jsem zírat, na jednu stranu je to dobré a na druhou tak brutálně přitažené za vlasy. Kniha konečně dostála názvu své série Návod na vraždu pro hodné holky.⛓️‍ Hlavní hrdinka Pipa je opravdu velmi chytrá a v tomto posledním díle se změnila. Nejsem si jistá, zda je mi stále tak moc sympatická, ale asi s ní dokážu soucítit. . "Ještě pár hodin, ještě pár dalších položek, které si potřebuje odškrtnout, a pak bude volná."‍⬛ Závěr knihy je dost radikální a já s ním takto vlastně nejsem ani trochu spokojená.. "Monstrum, které vyštvalo Andie Bellovou a vytvořilo tak tenhle pochybný kruh, tenhle přízračný kolotoč, z něhož nikdo z nich nemůže vystoupit." . Poslední díl jsem přečetla jedním dechem, jde tu doslova o minuty a vy potřebujete vědět jak to dopadne... ⌚️I když s tím možná nebudete úplně souhlasit, stejně knihu neodložíte a budete hlavním postavám fandit. Nečekala jsem takový konec série, pokud k tomuto autorka opravdu směřovala od samého začátku, tak opravdu klobouk dolu. Je to dokonale promyšlené. V hlavě se mi stále rodí teorie, zda se to nedalo vyřešit nějak jinak, lépe.. Ovšem nedůvěra v orgány je pochopitelná. . Celou sérii vám opravdu doporučuji. Je to jedna velká jízda. Po přečtení finále jsem ráda, že třetí kniha byla rozdělena na dvě části, jinak by to asi nebylo ono a dala bych nižší hodnocení.

• Martina Orgoníková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Vyrazilo mi to dech. Opět jsem nemohla odtrhnout očí. SPOILER: Geniální popis, jak zakrýt vraždu a hodit jí na někoho jiného. Četla jsem to se zatajeným dechem a až do poslední stránky čekala, co bude dál a jak se vše vyvine.

Nemohla jsem přestat číst, a za jeden den jsem měla knížku přečtenou. Holly opět nezklamala a překvapila něčím dalším.