4.4 z 5 28 hodnocení čtenářů

14× 5 hvězdiček 12× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Jiřina Semerádová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tahle knížka klame obalem , vypadá jako nádherná , povrchní holka a přitom má hloubku, smysl pro humor, dialogy ,které mají jiskru, jsou chytré. Možná pro někoho bude moc úvah, pocitů, bolesti ,ale emoce jsou tu jako nejlepší koření, při hledání svého místa. Za mě top.

• Tereza Purnochová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

"Pořád mi nejde do hlavy, že jsme se předtím neznaly, že nás tři spojil nudný bytový výbor ve Vermontu. Nejdůležitější přátelství v mém životě bylo rozhodnutí cizích lidí, náhoda. Vtipkovaly jsme, že naše spolubydlení musí být nějaký experiment financovaný vládou." Do knihy Kde je mi dobře jsem se pouštěla s vědomím, že se bude jednat o oddechové čtení Nicméně dostala jsem silný příběh, kde hlavní roli měla láska, druhá šance, ale i přátelství. ❤️ Kdy hlavním poselstvím byla lepší komunikace, a to jak ve vztazích s partnery, tak i mezi kamarády. "Jdi na místo, kde je ti dobře, Harriet, pomyslím si zoufale, jen abych si uvědomila, že jsem doslova na svém nejoblíbe: nějším místě. A on...je... tady." Příběh se točí kolem Harriet a Wyna, kteří dříve tvořili pár. Nicméně před pěti měsíci se rozešli a nikomu o tom neřekli. A teď mají jet se svými dlouholetými kamarády na každoroční výlet do Maine na chatu. Oba dva se pro "dobro všech" dohodnout, že bude lepší, když vztah budou předstírat. Přece nic hrozného. Jo, tohle se ale lehce řekne, ale provedení lehce pokulhává. Neboť z obou cítíte, že za ty měsíce odloučení vzájemné city nevyprchalaly. Jop, čeká je velmi náročný a zajímavý pobyt. "Napij se vody." "Nepotřebuju vodu," řeknu. "Potřebuju stroj času." "Tolik peněz nemám, Harriet. Mám jenom vodu." I když se příběh odehrává v přítomnosti, tak díky vzpomínkám máme možnost nahlédnout do jejich minulosti a právě díky těmto střípkům skládáme jednotlivé díly, které pak utvářejí celistvý obraz. A i když se mi tento prvek líbil, tak si myslím, že mohl být lépe zakomponován. Někdy mi to zdálo, jako kdyby se příběh tak nějak rozsekl a pak už nebyl tolik plynulý. "Pamatuješ si, co jsi mi řekl o svém mozku?" "Řekl jsi, že ti připadá jako ruské kolo." "Jako že všechny tvoje myšlenky neustále krouží a ty se po jedné natáhneš, ale je těžké u ní zůstat dost dlouho, protože se pořád točí." "Až na tebe. Jsi jako gravitace." "Všechno se točí." "Ale moje myšlenky se vždycky zčásti týkají tebe."

• PražskáHolka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Miluju knihy v angličtině a tuto obzvlášť. Tak skvělá oddychovka - dlouho jsem takovou nečetla!

• Michaela Brůhová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tohle bylo boží čtení, úplná dokonalost na konec léta. Bylo to krásně napsané a já měla při čtení pocit, jako bych tam s postavami byla. Děj skákal mezi přítomností a minulostí, a mně chvíli trvalo, než jsem se v tom zorientovala. Hlavní postavy jsem si zamilovala. Harriet byla skvělá a dokázala jsem se s ní ztotožnit. Celou knihu jsem doufala, že jim to vyjde a že budou opět spolu. Ke konci jsem se i chvilku bála, že to happy end mít nebude. U některých pasáží a pak hlavně na konci jsem bulela jak želva. V knize je spousta skvělých citátů a myšlenek, které jsem si zvýraznila. Knížku rozhodně doporučuju a jsem zvědavá na další autorčiny knihy.

• knizni_radost registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Od autorky jsem zatím četla pouze "Alex, léto a já" a to se mi moc líbilo. Emily Henry píše humorné, oddechové příběhy, které se hodí někam na dovolenou u moře nebo na CHATĚ :D. "Kde je mi dobře" byla moc fajn. Oblíbila jsem si místa, kde se knížka odehrávala i hlavní hrdinku Harriet. Wyn mi k srdci nepřirostl, ale i tak se k sobě se svou vtipnou podivínskou povahou hodili :)).

• Jitka registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Tato kniha upřímně, měla potenciál být na 5 hvězdiček, ale posledních několik kapitol způsobilo, že to šlo z kopce! Upřímně mi přišlo, že je kniha napsaná velmi krásně a vím, že mnoho lidí, kteří tuto knihu četli, s tím souhlasí. Emily Henryová má prostě svůj způsob vyprávění. Opravdu jsem díky ní pochopila její postavy, které byly všechny jedinečné a hluboce chybující. Jako bych byla se samotnými postavami a sledovala, jak se události vyvíjejí. Tato kniha je skutečně definicí hesla „když to pochopíš, tak to pochopíš.“, když ne, tak ne.

• lucky_ideas registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha Kde je mi dobře nabízí příjemný, svižný a pocity bohatý příběh, ve kterém si čtenář snadno oblíbí sympaticky napsané postavy. Harriet, Wyn i jejich přátelé jsou charakterově propracovaní, jejich vřelý vztah tvoří jedno z nejsilnějších aspektů knihy. To samé mohu říct i o vztahu hlavních hrdinů, jelikož jejich vzájemná chemie nenuceně prostupuje stránkami. Děj se odvíjí od současnosti a zároveň je protkaný vzpomínkami z minulosti, které pomáhají pochopit širší kontext. Tento způsob vyprávění skvěle funguje – jednotlivé vzpomínky dodávají příběhu hloubku a postupně doplňují kontext, aniž by působily zmatečně. Díky tomu se kniha vymyká tradičnímu lineárnímu stylu, ale přitom zachovává přehlednost a čtivost. Jelikož Harriet prochází atestací, tak jsou v příběhu minimalisticky zakomponovány připomínky/vtípky biologického charakteru, což se mi moc líbilo, protože biologie je můj šálek čaje. Děj je svižný a čtivý, tempo výrazně nezadrhává. Atmosféra knihy evokuje prostředí, ve kterém byste sami rádi nějaký ten týden strávili. Závěr knihy je velmi uspokojivý, hřejivý, aniž by působil kýčovitě. Celkově knihu Kde je mi dobře doporučuji, pokud si chcete přečíst příběh plný emocí, lásky, vztahů a vzpomínek.

• Eliška Bazalková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

V knize sledujeme Harriet, chytrou lékařku, která přijíždí na chatu za přáteli, aby jeli na humří festival. Záhy zjistí, že je na chatě i její bývalý snoubenec Wyn. O jejich rozchodu ale ví jen oni. Jejich přátelé si stále myslí, že jsou spolu a vlivem událostí se Harriet a Wyn dohodnou, že jejich vztah budou ještě chvíli předstírat, aby nepokazili přátelům čas strávený na chatě. Harriet jsem si oblíbila už od začátku. Je to taková ta miloučka čtenářka detektivek a myslím si, že se v ní skrývá víc, než ukazuje. Wynovi jsem dlouho nemohla přijít na chuť, ale postupně jsem si ho oblíbila, i když nebude můj nejoblíbenější. Hodně jsem si oblíbila i vedlejší postavy - Sabrinu, Partha, Kimmy i Cleo. Na začátku nám byli všichni představeni najednou, to mi trošku zamotalo hlavu, ale jak jsem je postupně poznávala, měla jsem je radši než třeba Wyna. Líbilo se mi, že byl příběh vyprávěn nejen v přítomnosti, ale autorka nám ukazovala i minulost, takže nám postupně odkrývala, proč se ti dva vlastně rozešli. Kniha obsahuje spoustu hezkých myšlenek a ukazuje, jak jsou vztahy vlastně složité a je důležité na nich pracovat. Knihu bych zhodnotila jako fajn letní oddechovku, kterou si určitě přečtěte. Hezky si u ní odpočinete a zamyslíte nejen nad partnerskými vztahy, ale také nad těmi přátelskými a rodinnými.

• Nikola Krajčovič registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Príbeh sľubuje aj svojou krásnou obálkou pocit tepla, leta a poriadnou dávkou romantiky. Avšak dôležitejšie je, čo mi príbeh naozaj dal. Ale pekne po poriadku. Na začiatku som si hovorila, že toto nie je tak úplne to, čo som očakávala. Áno, nemáme mať očakávania a podľa toho hodnotiť, ale priznajme si, kto ich nemá? Príchod na chatu sa niesol s tajomstvom Harriet a Wyna, ktorí sa rozišli, ale vedia o tom len oni. Ich priatelia sú stále v tom, že ich láska je nesmrteľná a sú pre ostatných vzorom. Su v tom, že im to povedia keď budú všetci spolu až kým Sabrina nevyjde zo svojím tajomstvom von. S Parthom sa budú na chate brať. Posledný týždeň na chate, ktorá sa predáva, Sabrina a jej strach, láska k miestu a mnoho ďaľšieho týchto dvoch utvrdí v tom, že toto tajomstvo neprezradia, veď čo sa môže pokaziť? Prečo sa rozišli? Autorka mi dávkovala po troškách rozuzlenie tejto otázky, pretože som to stále nechápala. Veľká láska, ktorú nám autorka dávkovala v druhej linke, minulosti, a takto skončila? Začiatok ma bavil menej a Sabrina tlačila na pílu. Ich výlety mi k ich veku nesedeli a nechápala som prečo to robí. Šiesti kamaráti v dvojiciach. V čítaní sa dostaneme do bodu, keď sa vzťahy začnú zamotávať, ale zároveň sa rozmotáva ten otáznik, čo som mala celým príbehom. Dostanete všetky možné emócie, dostanete odpovede a nakoniec vam bude ľúto, že je koniec týždňa a vy sa musíte rozľúčiť s hlavnými postavami príbehu. Koniec je krásny a všetko zapadne na svoje miesto a ja som si uvedomila, že vzťahy sú také zložité, akými si ich spravíme. Komunikácia je dôležitá, ale ešte dôležitejšie je vedieť pomenovať svoje strachy, svoje sny a svoje emócie.

• knizni.taurus registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Knihu Kde je mi dobře jsem si vybrala, protože jsem měla za to, že to bude fajn romantická oddechovka na konec léta. Neřekla bych, že je to jen oddechovka, ale co jsem tedy dostala? Dostala jsem knihu o lásce, o druhých šancí, o důležitosti komunikace ve vztahu, ale také o přátelství. Romantická linka je tady velmi silná, už z prvních stránek cítíte to, že Wyn a Harriet spolu vztah sice skončili, ale stejně patří k sobě. A tak nastalo 300 stran mé frustrace nad tím, že spolu nejsou. :D Každopádně oni dva mě spolu bavili, to jak on byl tišší (škoda, že nebyl i jeho pohled) a ona ta sarkastická, jakou mezi sebou měli chemii a svoje narážky a vtipy. Nebyli to žádní suchaři. Ale důležitá tady není jen romantika, ale také přátelství. Byl to skvělá parta lidí, která se potýkala s tím, jak se lidé mohou díky tomu, že se přestěhují a vydají jiným směrem, odcizit, i když si to sami neuvědomují. A ačkoliv mě třeba Sabrina v některých věcech vytáčela, tak ta holka měla ten důvod tak laskavý, že jsem ji vše na konci odpustila. Bohužel má kniha i své mínus. Příběh se mi četl pomaleji. Vždycky jsem si užívala, když byla parta spolu nebo když spolu mluvili Wyn a Harriet, ale celkově tady bylo dost opisů a málo dialogů, což působilo občas zbytečně zdlouhavě. Výlety do minulosti byly zajímavé, ale trošku mi trhali tu pomyslnou nit příběhu. Kromě toho všeho je tady taky dost o sebepoznávání a o tom, co člověk chce (nebo by měl) se svým životem dělat. Je tady i hezky řečeno, že člověk by měl dělat takovou (nejen) práci, co jej naplňuje a baví a neměl by se chtít zavděčit svou prací někomu jinému, i když je v ní nešťastní. Nicméně i přes nějaké to menší mínus se mi kniha líbila a nelituju ani jedné přečtené stránky. Dohromady totiž kniha vytváří skvělý celek o přátelství, pravých láskách a o řízení vlastní budoucnosti. V rámci spolupráce s Knihy Dobrovský mi byla poskytnuta e-kniha za účelem recenze :)

• Stanislava Sedláčková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Ahojte "Nemusí byť víťaz a porazený. Len ti musí záležať na tom, ako sa cíti ten druhý. Musí ti viac záležať na ňom než na tom, aby si mala pravdu." Dnes by som Vám chcela predstaviť jednu knihu s krásnou obálkou a ešte krajším príbehom od americkej autorky @emilyhenrywrites s názvom Kde je mi dobre (Happy Place)... Vďaka @knihydobrovsky @kate_valter som mala možnosť ako knižný ambasádor si knihu prečítať ešte pred jej vydaním. Toto bola moja prvá kniha od autorky (trošku som sa obávala štýlu autorkinho písania) viem hamba mi, ale už na mňa v mojej knižnici čaká ďalšia kniha v poradí na čítanie a určite nebude posledná... Tento príbeh bol presne to čo som potrebovala, knihu som si velmi užila a bolo mi aj ľúto, že je koniec... Páčil sa mi humor ich sebe vlastným, ktorý medzi sebou používali, okrem toho kniha v sebe skrýva aj krásne myšlienky, priznam sa, že pri čítaní niektorých pasáží mi vyšla aj slzička... V knihe sa prelína minulosť s prítomnosťou... Útla Sabrina s vlasmi farby medu, ktorá bola dedičkou z Manhattanu zo šatníkom v štýle Audrey Hepburnovej a milovníčkou Stephena Kinga... Drobček Cloe, ktorá pochádza z New Orleansu s malinkým pírsingom v nose a copíkmi s odfarbenymi končekmi. Maliarka, ktorá bola dcérou napol slávneho hudobného producenta a slávnej esejistky. Harriet z Indiany, študentka medicíny, dcéra učiteľa a recepčnej u zubára. Sa spolu zoznámia a stanú sa z nich nerozlučné priateľky, keď spolu študujú na vysokej škole Mattingly. Spolu aj s priateľmi sa stretnú v letnom sídle, ktoré vlastní Sabrinin otec, Knott's Harbor v Maine,ktoré navštevovali pravidelne keď študovali na vysokej. Tento rok ale už ich stretnutie nie je také aké bývalo, pretože Harriet a Wyn, s ktorým sa zoznámila na vysokej a boli spolu zasnubení, rozmýšľajú ako a hlavne kedy bude ten správny čas, aby svojim priateľom povedali o tom, že už spolu netvoria pár... Dokážu to svojim priateľom vôbec povedať? A ako to priatelia nakoniec príjmu? A hlavne zostane partia partiou akou bývalá kedysi? Alebo sa niečo zmení? 5*/5*

• Timea Šteigerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knihu, ktorú som si mohla prečítať ešte pred vydaním vďaka tomu, že ma vybrali ako ambasádora knižky, za čo veľmi pekne ďakujem @knihydobrovsky .❤️ Od autorky som čítala len jednu knihu a viem, že je veľmi obľúbená. A pri tejto knižke som zistila prečo tomu tak je. Aj mňa v tomto prípade očarila. Píše neskutočne príjemne, oddychovo a aj keď boli miestami dlhšie kapitoly, vôbec to ničomu nevadilo, pretože mi stránky len tak lietali pod rukami. Páčili sa mi tropes, ktoré boli v knihe použité, ako napríklad second chance, fake relationship, only one bed atď. Dej sa odohrával v období svadby, takže aj to sa dá považovať za určitý trope, kedy sa hlavná hrdinka Harriet ocitne na chate, kam chodia aj s partiou kamošov už dlho. Tentokrát je to ale výnimočné, pretože nikto netuší, že sa ich kamaráti zasnúbili a plánujú celý týždeň chystať svadbu, popri tom chcú robiť rôzne aktivity, zábavu a skrátka chcú byť s partiou pokope. Harriet bola s jedným z partie zasnúbená, nikto z kamošov netuší, že sa už pred pár mesiacmi rozišli a zatiaľ to nikomu nepovedali, preto, keď dostanú obidvaja pozvánku na chatu, príjmu ju bez toho, aby vedeli, že ten druhý príde. O to väčšie prekvapenie ich čaká, keď sa na chate stretnú a musia sa tváriť na šťastný párik. Bola zábava čítať o rôznych situáciách, ktoré by inak čudné neboli, no v ich situácii, kedy už si každý išiel svojou cestou, no nikto o tom nevie, sa musia pretvarovať. Všetky postavy v knihe som si obľúbila, každý mal niečo do seba, každý bol nejaký, no dohromady boli skvelá partia, ktorej nič nechýbalo. Takisto tu nie je núdza o spicy scény, ktoré boli za mňa primerané, neboli extra na sebe nasekané, takže to bolo osviežujúce, že to autorka prekladala aj normálnymi scénami. Knižku odporúčam na tieto pekné, teplé dni, je to oddychovka, ktorá je rýchlo prečítaná a aj keď príbeh nie je originálny, i tak sa nájdu prvky originality a myslím si, že stojí za prečítanie. Ďakujem ešte raz za túto možnosť @knihydobrovsky .❤️ #knizniambasador

• Na kávu s Terezou registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Tento příběh nabízí skvělou chemii mezi hlavními postavami, jejichž vzájemné popichování přináší jiskru do děje. I když je závěr od začátku zřejmý, text je natolik čtivý, že se od něj nedá odtrhnout. Začátek může být trochu matoucí kvůli mnoha postavám, ale jakmile se zorientujete, čtení je zábavné a příjemné.

• S_knihou_ registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Romantické knihy od Emily Henry sú vždy zaručené oddychovky. Román Kde je mi dobře bol nie len to, pre mňa to bola riadna nálož emócií. Keď som sa neusmievala nad vtipnými dialógmi, tak som bola dojatá, ako krásne autorka dokázala opísať lásku ale aj sklamanie. Priateľstvo, láska, vzťahy, druhé šance, nájdenie samého seba. Šesť ľudí, tri páry, jedna chata. Harriet a Wyn. Už z anotácie je nám jasné, že sa obaja ocitli na jednej chate s partiou dlhoročných kamošov a nikto z nich netuší, že sa rozišli. Keďže nechcú sklamať svojích najbližších priateľov, dohodnú sa, že týždeň na chate vydržia predstierať svoj vzťah. Zisťujú však, že to nie je vôbec jednoduché, keďže city ešte nepominuli a veľa veci je nevypovedaných. Striedajú sa nám kapitoly z prítomnosti s kapitolami z minulosti, vďaka ktorým máme možnosť prežiť ich vzťah od samého začiatku. A to, čo medzi sebou mali, bolo naozaj krásne. Akoby sa narodili jeden pre druhého. Tak prečo to nestačilo?? Oj, ako mi ich bolo ľúto. Obaja v sebe niesli niečo, čo bolo náročné zdieľať, prežívať. Strach, že sklamete toho druhého, že Vás nepochopí, že kvôli Vám nebude šťastný. Každý si zaslúži svoje miesto. Miesto, kde mu je dobre, kde sa cíti bezpečne, kde môže byť sám sebou. Autorka v knihe do hĺbky rozoberá vzťahy. Partnerské, rodinné, vzťahy medzi priateľmi. Ja som bola veľmi rada, že sa to netočilo iba okolo Harriet a Wyna, ale aj okolo ostatných z partie. Či už vzťah Cleo a Kimmy, alebo právnickej dvojky Sabriny a Partha, autorka nám ich dopriala naozaj v plnej dávke. Ja som si čítanie knihy naozaj užila. Nebola to moja prvá prečítaná kniha od Emily Henry, ale práve táto kniha ma najviac chytila za srdce a pocity z nej budú vo mne ešte nejakú chvíľu doznievať. Verím, že aj Vy si v nej nájdete to svoje.

• Lucie Svobodová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Romantický příběh, který zkoumá složitosti vztahů a přátelství. Hlavními postavami jsou Harriet a Wyn, kteří se potkali na škole a okamžitě si padli do oka. Jejich vztah byl dlouho považován za naprosto dokonalý a bez chybičky – zdálo se, že k sobě zapadli jako dva kousky puzzle. Ale za zavřenými dveřmi jejich vztah postupně slábl, až dospěli k rozhodnutí se rozejít. Problém je, že o tomto rozchodu nikdo z jejich nejbližších přátel ani rodiny netuší. A teď, po pár měsících od rozchodu, čelí výzvě – strávit společně týden na každoroční dovolené s přáteli v oblíbené letní “chalupě”, kde musí předstírat, že jsou stále spolu. Kniha skvěle vystihuje atmosféru letní dovolené, která byla pro Harriet vždy únikem z reality, místem klidu a radosti, kde byla obklopená nejbližšími přáteli. Letos je však pro ni tento únik spíše pastí, kde musí čelit minulosti, přítomnosti a možná i budoucnosti. Je skvělé, jak autorka dokáže zachytit nejen vnější svět plný letního slunce, přímořského vzduchu a vzpomínek, ale také vnitřní svět Harriet, který je plný rozporů, bolesti a nevyřčených slov. Hlavním tématem knihy je otázka, zda je možné se vrátit k tomu, co bylo, nebo zda je lepší nechat minulost minulostí a hledat štěstí jinde. Vedle romantické linky kniha také zkoumá dynamiku přátelství a to, jak nás ovlivňují ti, které máme nejblíže. Přátelství mezi Harriet a jejímu přáteli je v knize důležitým prvkem, ať už jde o jejich společné vzpomínky, podporu nebo napětí, které se časem hromadí. Uvidíme, jak důležité je být upřímný nejen k ostatním, ale i sám k sobě. Kniha je nejen romantickým příběhem o druhých šancích, ale také náhledem do lidských emocí a vztahů. Autorka skvěle zvládla prolínání humoru, nostalgie a dojemných momentů, čímž vytvořila poutavý příběh, který vás nenechá chladnými.

• Tereza Holá registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha plná moudrých slov a krásných vět. Kniha o důvěře a lásce. O vztazích mezi partnery, přáteli a rodinou. A taky o tom, jak se mezi sebou ovlivňujeme, předjímáme a nemluvíme spolu. Buďte k sobě upřímní. ❤️

• Eva Urbanová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Dva lidé, kteří se pro sebe narodili. Wyn a Harriet. Přijíždí na chatu v Maine, kam jezdí už deset let. S přáteli z vysoké školy si užijí léto u vody, sranda, odpočinek, dobré pití,.. Jenže co se stane, když dva z přátel tvořili pár, pak už 5 měsíců nejsou spolu, jenže to nedokázali říct rodině ani přátelům? Nejlepší kamarádka Harri, Sabrina se zasnoubila a na konci dovolené chce s přáteli malou svatbu. Harriet ví, že teď jí to tuplem nemůže říct. Ale však předstírat vztah po 8 letech s spolu je brnkačka. No a nebo možná ne… Začátek knihy je malinko pomalejší, hlavně jsem nechápala, proč už spolu nejsou, když se evidentně oba stále milují. Ale čte se to dobře a postupně vás kniha čapne. Dojde postupně na jejich vzpomínky, povídání, začneme chápat obě strany, proč to ukončili. A víte co? Můžete se u toho i něčemu přiučit. Jak důležitá je komunikace ve vztahu a nemyslet si věci za druhého. Všechny vztahy jsou o kompromisu a partnerské soužití obzvlášť. Později nastanou i chvíle bolesti, kdy si všichni spolu promluví, protože tajemství neměla jen Harriet a Wyn, ale i ostatní přátelé. Sabrina, Cleo, Parth, Kimmi. Prostředí knihy si mě získalo a já bych také chtěla na takovém místě týden pobýt. A někdy to není o místě, ale o člověku. Je mi dobře všude, když jsem tam s tím, koho miluju. Citace z knihy: "Vyrobila jsi něco, co vypadá jako my?“ zeptá se. Myslím, že všechno. Jsi na všech místech, kde jsem byla nejšťastnější. Jsi tam, kde je moje mysl, když potřebuje uklidnit." Konec je velmi dojemný a přinesl mi to, na co jsem celou dobu čekala. Velká spokojenost a doporučení.

• Linuš registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Anotace nás láká na jeden z “typických” romantických scénářů, ALE ve výsledku kniha nabízí mnohem více než povrchní klišé scény. I přesto, že má kniha skoro 400 stran, tak se čte plynule. Tento dojem umocňuje i fakt, že jsou kapitoly krátké a mnohdy končí v okamžiku, kdy se od knihy odtrhnout nemůžete. Nechybí ani dostatek hlubších i vtipných dialogů, které nejednoho knihomola chytí na srdce. Shrnuto, podtrženo. Kniha přinutí člověka mnohé ve svém životě přehodnotit.