Rétorika pro každého
Rétorika pro každého - Jay Heinrichs Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Rétorika znamená víc než velkolepé řečnictví, umí víc než „používat slova… k ovlivňování nebo přesvědčování“, jak ji popisuje Websterův výkladový slovník. Rétorika nás učí debatovat bez hněvu. A dává možnost najít zdroj společenské moci…Zdá se vám, že slovo rétorika zní příliš vznešeně? Zapomeňte na to. Kniha Rétorika pro každého vás naučí,… Přejít na celý popis

Čas na nový diář. Rok 2025 klepe na dveře Už je to tady! Čas začít plánovat rok 2025! Máme pro vás diáře všech druhů a velikostí, které uspokojí každého plánovače. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Rétorika znamená víc než velkolepé řečnictví, umí víc než „používat slova… k ovlivňování nebo přesvědčování“, jak ji popisuje Websterův výkladový slovník. Rétorika nás učí debatovat bez hněvu. A dává možnost najít zdroj společenské moci…Zdá se vám, že slovo rétorika zní příliš vznešeně? Zapomeňte na to. Kniha Rétorika pro každého vás naučí, jak toto umění využívat v každodenních debatách a sporech. Upozorňuje zejména na:potřebu stanovit svoje cíle a uvědomit si čas, ve kterém se spor odehrává, situaci, podle níž volíte, zda je vhodnější zdůraznit charakter, logiku nebo emoce, umění rozpoznat ideální načasování a formu sdělení. Nechte se inspirovat mnohými proslulými i méně známými řečníky (v knize nechybí Cicero, Britney Spearsová, svatý Augustin, královna Viktorie ani Bart Simpson) a naučte se, jak poznat základní rétorické nástroje i jak je šikovně a přesvědčivě použít. Autor vám prozradí nejen časem prověřená tajemství, ale i současné rétorické techniky a populární úskoky, mezi něž například patří:Ciceronova strategie, jak v několika krocích přimět publikum k jednání, trik Abea Lincolna, který vám radí, jak snížit očekávání publika předstíráním vlastní neschopnosti, kódový jazyk, který používají politici, když chtějí zapůsobit na konkrétní skupinu lidí, chiasmus neboli křížová figura, fígl Eddieho Haskella. Tato kniha je nejen poučná, ale také psaná se srdečností a vtipem. Neobsahuje totiž pouze ukázky projevů známých rétorů, ale i mnoho příkladů a rozhovorů ze skutečného života.

Sdílet

Nakladatel
CPress
Rozměr
175 x 230 x 29
isbn
978-80-251-2693-6
Počet stran
376
datum vydání
1.10.2009
ean
9788025126936
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda