5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Smyslem knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit s jednoduchými nástroji, ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality. Jakkoli jsou dvacátá léta tohoto století velmi komplikovaná… Přejít na celý popis
Perfektní čtivý dárek nejen pro babičky. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Strategický management lidských zdrojů - moderní trendy v HR
-
Řízení lidí v organizacích
-
Vstřícný šéf 2.0 - Jak být oporou svému týmu v éře internetu a práce z domova
-
Projektový management - Komplexně, prakticky a podle světových standardů
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Dynamické vedení a řízení projektů - Systémovým myšlením k úspěšným projektům
-
Pravidlo žádných pravidel
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Age management v organizacích
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Agilní metody řízení projektů
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
-
Jak správně řídit projekty - Osvojte si nezbytné dovednosti pro časově a finančně efektivní řízení projektů
-
Naučte se správně vést lidi - Získejte zásadní manažerské a řídící dovednosti, které skutečně vedou k výsledkům
-
Pozitivní leader
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera
-
V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
Efektivní porady
Smyslem knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit s jednoduchými nástroji, ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality.
Jakkoli jsou dvacátá léta tohoto století velmi komplikovaná, kvalita zůstává fenoménem pro nové tisíciletí.
Zákazníci jsou čím dál víc náročnější, což vyvolává tlak na výrobce a poskytovatele služeb nejen ohledně kvality, ale i ohledně ceny, za kterou danou kvalitu prodávají.
V dnešní době je velké většině obyvatel v Evropě a Americe, ale částečně i v Asii nebo v Africe, dopřána kvalita ve všech oblastech. Skoro každý si má možnost koupit to, co se mu líbí nebo co mu chutná, ovšem samozřejmě s limitem obsahu jeho peněženky. V některých zemích si zákazník může koupit nějakou věc okamžitě, jinde bude muset delší dobu šetřit. Ale i lidé s nižšími příjmy si postupně, i díky různým možnostem úvěrů, mohou pořídit vysněné auto, pračku nebo televizor do domácnosti, zajet si na exotickou dovolenou či dopřát si nějaký další vytoužený výrobek nebo službu.
Je logické, že se většina spotřebitelů chová racionálně, a proto hledá na trhu kvalitní výrobky, které se dají pořídit za přiměřenou cenu. Tuto skutečnost vnímá většina podniků, a proto se snaží minimalizovat své náklady na vývoj nových produktů a snižovat své výrobní nebo jiné procesní náklady. K tomu napomáhají i moderní systémy řízení kvality, které jsou postaveny na mezinárodní normě ISO 9001 (a dalších normách) nebo systémy, které jsou odvozeny z japonské filosofie řízení kvality. Tyto systémy využívají mimo jiné i pokročilé techniky kvality a moderní postupy pro procesní řízení v organizaci. Takové firmy si pak mohou dovolit nabízet vynikající kvalitu, avšak s ohledem na cenovou dostupnost, pro široké spektrum zákazníků.
Smyslem této knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit čtenáře s jednoduchými nástroji, ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality. Text je vhodný pro široké spektrum osob. Především zde naleznou svou oblast podnikoví specialisté, jejichž zaměřením v praxi je procesní řízení a kvalita. Nicméně kniha může být užitečná i pro další podnikové odborníky, např. z oblasti marketingu, vývoje a návrhu nebo výroby, a lze ji doporučit rovněž vysokoškolským studentům napříč technickými a ekonomickými oblastmi.
- Nakladatel
- Ekopress
- Rozměr
- 153 x 231 x 18
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 206
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-87865-83-5
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.02.2023
- ean
- 9788087865835
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE