Řízení a zlepšování kvality
Řízení a zlepšování kvality - Pavel Blecharz Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Smyslem knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit s jednoduchými nástroji, ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality. Jakkoli jsou dvacátá léta tohoto století velmi komplikovaná… Přejít na celý popis

Marek Eben: Myšlenky za volantem 2 Perfektní čtivý dárek nejen pro babičky. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Smyslem knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit s jednoduchými nástroji, ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality.

Jakkoli jsou dvacátá léta tohoto století velmi komplikovaná, kvalita zůstává fenoménem pro nové tisíciletí.

Zákazníci jsou čím dál víc náročnější, což vyvolává tlak na výrobce a poskytovatele služeb nejen ohledně kvality, ale i ohledně ceny, za kterou danou kvalitu prodávají.

V dnešní době je velké většině obyvatel v Evropě a Americe, ale částečně i v Asii nebo v Africe, dopřána kvalita ve všech oblastech. Skoro každý si má možnost koupit to, co se mu líbí nebo co mu chutná, ovšem samozřejmě s limitem obsahu jeho peněženky. V některých zemích si zákazník může koupit nějakou věc okamžitě, jinde bude muset delší dobu šetřit. Ale i lidé s nižšími příjmy si postupně, i díky různým možnostem úvěrů, mohou pořídit vysněné auto, pračku nebo televizor do domácnosti, zajet si na exotickou dovolenou či dopřát si nějaký další vytoužený výrobek nebo službu.

Je logické, že se většina spotřebitelů chová racionálně, a proto hledá na trhu kvalitní výrobky, které se dají pořídit za přiměřenou cenu. Tuto skutečnost vnímá většina podniků, a proto se snaží minimalizovat své náklady na vývoj nových produktů a snižovat své výrobní nebo jiné procesní náklady. K tomu napomáhají i moderní systémy řízení kvality, které jsou postaveny na mezinárodní normě ISO 9001 (a dalších normách) nebo systémy, které jsou odvozeny z japonské filosofie řízení kvality. Tyto systémy využívají mimo jiné i pokročilé techniky kvality a moderní postupy pro procesní řízení v organizaci. Takové firmy si pak mohou dovolit nabízet vynikající kvalitu, avšak s ohledem na cenovou dostupnost, pro široké spektrum zákazníků.

Smyslem této knihy je podat základní přehled o kvalitě, tj. umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka, o managementu kvality v organizaci, a dále seznámit čtenáře s jednoduchými nástroji, ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality. Text je vhodný pro široké spektrum osob. Především zde naleznou svou oblast podnikoví specialisté, jejichž zaměřením v praxi je procesní řízení a kvalita. Nicméně kniha může být užitečná i pro další podnikové odborníky, např. z oblasti marketingu, vývoje a návrhu nebo výroby, a lze ji doporučit rovněž vysokoškolským studentům napříč technickými a ekonomickými oblastmi.

Sdílet

Nakladatel
Ekopress
Rozměr
153 x 231 x 18
jazyk
čeština
Počet stran
206
Vydání
1
isbn
978-80-87865-83-5
Vazba
měkká vazba
datum vydání
1.02.2023
ean
9788087865835

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda