0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má… Přejít na celý popis
Mělo jít jen o nevinný polibek na honosném plese debutantek. O soukromou chvilku s pohledným cizincem...
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tvorba strategie a strategické plánování
-
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji
-
Dynamické vedení a řízení projektů
-
Management
-
Projektový management v praxi
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
První kroky v manažerské pozici
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Marketing management
-
Jak správně řídit projekty
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy
-
Management v obrazech
-
V práci nemusí být blázinec
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Produkční a provozní management
-
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory
-
Management Základy managementu
-
Podnikové řízení
-
Projektový management - Komplexně, prakticky a podle světových standardů
-
Digitalizace ekonomiky a společnosti
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Základy finančního řízení podniku
-
Motivace a odměňování pracovníků
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady firemních změn i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům a majitelům firem všech velikostí, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 172 x 248 x 28
- datum dotisku
- 15.08.2019
- ean
- 9788024745640
- Počet stran
- 136
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- Brožovaná bez přebalu lesklá
- datum vydání
- 1.10.2012
- isbn
- 978-80-247-4564-0
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.