Startup za pakatel

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

V knize Startup za pakatel Chris Guillebeau ukazuje, jak je možné vést svobodný, dobrodružný, smysluplný a účelný život – a navíc si i slušně vydělat. Sám je živým příkladem úspěchu svých poznatků – své zkušenosti z cestování a Frequent Flyer programu dokázal proměnit ve fungující byznys. MNa svých cestách potkal bezpočet lidí, kteří stejně… Přejít na celý popis

Zítra a zítra, zítra, zítra, zítra Kritikou i čtenáři oceněný příběh o představivosti, slunných i stinných stránkách přátelství, dokonalých i nedokonalých světech a o videohrách. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

V knize Startup za pakatel Chris Guillebeau ukazuje, jak je možné vést svobodný, dobrodružný, smysluplný a účelný život – a navíc si i slušně vydělat. Sám je živým příkladem úspěchu svých poznatků – své zkušenosti z cestování a Frequent Flyer programu dokázal proměnit ve fungující byznys. MNa svých cestách potkal bezpočet lidí, kteří stejně jako on vybudovali firmy s vysokým ziskem na základě více než skromné investice, (často poté, co ztratili zaměstnání). Což jej inspirovalo… Chris vyslechl 1500 podnikatelů od ročního příjmu 1 milion korun nahoru, kteří však začínali s pár tisícovkami v kapse. Z nich vybral padesátku nejzajímavější příběhů a hledal v nich společné rysy. Podmínkou jejich zařazení do knihy bylo, že respondenti nedisponovali žádnými mimořádnými znalostmi a dovednostmi, ale byli to obyčejní lidé ochotní vytvořit ze své vášně či zájmu hodnotu pro někoho jiného. Museli se také zcela vyhnout zadlužení a doložit autorovi své příjmy. Zjistil fascinující skutečnosti o tom, jak s poměrně malými prostředky (v mnoha případech konkrétně s jednou stodolarovkou) lidé nakonec proměnili svou vášeň, potřebu či koníček v úspěšný, smysluplný a zábavný byznys. V knize, konečně vydestilovány do podoby snadno použitelného průvodce, jsou ty nejcennější rady od lidí, kteří se naučili, jak přetransformovat to, co dělají, tak, aby je to naplňovalo. Chris se nespokojuje s obecnými údaji a přesně vám sděluje, kolik dolarů jeho skupina neočekávaných podnikatelů vložila do svých projektů, co dělali v prvních týdnech a měsících, některé ze zásadních chyb, které napáchali cestou, a základní postřehy, díky kterým se jejich firma udržela. Jelikož příklady firem knihy jsou obvykle z amerického prostředí a můžou občas vzbuzovat dojem "to by u nás fungovat nemohlo" obsahuje česká edice knihy se svolením autora dodatek - inspirativní příklady úspěšných českých firem, které začínaly téměř z ničeho, napsané Filipem Dřímalkou.

O autorovi: Chris Guillebeau je americký podnikatel, cestovatel, blogger, autor cestopisů a spisovatel nonfiction literatury. Během života naplněného spoustou podnikatelských aktivit od onlinového publikování až po dobrovolnictví v západní Africe navštívil téměř každý stát světa (konkrétně to bylo 193 států v roce 2013, poslední zemí bylo Norsko). Je organizátorem mezinárodního setkání kreativních lidí World Domination Summit a současně se zaměřuje na podporu individuálních projektů. Jeho první knihou byla The Art of Non-Conformity a pod stejným názvem provozuje i blog. Žije v Portlandu ve státě Oregon se svou ženou Jolie. Jeho kniha se stala mezinárodním bestsellerem.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
Rozměr
295 x 217 x 97
jazyk
čeština
Počet stran
308
datum vydání
1.01.2013
isbn
978-80-87270-59-2
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
30.06.2023
ean
9788087270592

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.8 z 5 5 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Vojtěch Slavík registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Jsem moc vděčný autorovi za jeho skvěle odvedenou práci, kniha je inspirující, motivující a obsahuje spoustou skvělých rad né-li celý návod na začátek podnikání.

    Přečíst více
  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Výborně napsaná knížka. Líbilo se mi, že je věcná a řekněme naučná, ale zároveň se do toho lze začíst jako do příběhu. :)

    Přečíst více
  • Jan registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    .

    Přečíst více
  • Denisa Šturcelová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Veľmi dobre a pútavo napísaná kniha plná tipov a trikov ako zlepšiť podnikanie. Mne osobne zarezonovali lekcie marketingu. Je to učebnica, ktorá by mala byť prečítaná viac krát.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda