Startup za pakatel

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

V knize Startup za pakatel Chris Guillebeau ukazuje, jak je možné vést svobodný, dobrodružný, smysluplný a účelný život – a navíc si i slušně vydělat. Sám je živým příkladem úspěchu svých poznatků – své zkušenosti z cestování a Frequent Flyer programu dokázal proměnit ve fungující byznys. MNa svých cestách potkal bezpočet lidí, kteří stejně… Přejít na celý popis

BLACK FRIDAY. Kniha pod každým stromečkem Zlevnili jsme stovky tištěných knih všech žánrů a ceny opět začínají na 9 Kč! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

V knize Startup za pakatel Chris Guillebeau ukazuje, jak je možné vést svobodný, dobrodružný, smysluplný a účelný život – a navíc si i slušně vydělat. Sám je živým příkladem úspěchu svých poznatků – své zkušenosti z cestování a Frequent Flyer programu dokázal proměnit ve fungující byznys. MNa svých cestách potkal bezpočet lidí, kteří stejně jako on vybudovali firmy s vysokým ziskem na základě více než skromné investice, (často poté, co ztratili zaměstnání). Což jej inspirovalo… Chris vyslechl 1500 podnikatelů od ročního příjmu 1 milion korun nahoru, kteří však začínali s pár tisícovkami v kapse. Z nich vybral padesátku nejzajímavější příběhů a hledal v nich společné rysy. Podmínkou jejich zařazení do knihy bylo, že respondenti nedisponovali žádnými mimořádnými znalostmi a dovednostmi, ale byli to obyčejní lidé ochotní vytvořit ze své vášně či zájmu hodnotu pro někoho jiného. Museli se také zcela vyhnout zadlužení a doložit autorovi své příjmy. Zjistil fascinující skutečnosti o tom, jak s poměrně malými prostředky (v mnoha případech konkrétně s jednou stodolarovkou) lidé nakonec proměnili svou vášeň, potřebu či koníček v úspěšný, smysluplný a zábavný byznys. V knize, konečně vydestilovány do podoby snadno použitelného průvodce, jsou ty nejcennější rady od lidí, kteří se naučili, jak přetransformovat to, co dělají, tak, aby je to naplňovalo. Chris se nespokojuje s obecnými údaji a přesně vám sděluje, kolik dolarů jeho skupina neočekávaných podnikatelů vložila do svých projektů, co dělali v prvních týdnech a měsících, některé ze zásadních chyb, které napáchali cestou, a základní postřehy, díky kterým se jejich firma udržela. Jelikož příklady firem knihy jsou obvykle z amerického prostředí a můžou občas vzbuzovat dojem "to by u nás fungovat nemohlo" obsahuje česká edice knihy se svolením autora dodatek - inspirativní příklady úspěšných českých firem, které začínaly téměř z ničeho, napsané Filipem Dřímalkou.

O autorovi: Chris Guillebeau je americký podnikatel, cestovatel, blogger, autor cestopisů a spisovatel nonfiction literatury. Během života naplněného spoustou podnikatelských aktivit od onlinového publikování až po dobrovolnictví v západní Africe navštívil téměř každý stát světa (konkrétně to bylo 193 států v roce 2013, poslední zemí bylo Norsko). Je organizátorem mezinárodního setkání kreativních lidí World Domination Summit a současně se zaměřuje na podporu individuálních projektů. Jeho první knihou byla The Art of Non-Conformity a pod stejným názvem provozuje i blog. Žije v Portlandu ve státě Oregon se svou ženou Jolie. Jeho kniha se stala mezinárodním bestsellerem.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
Rozměr
295 x 217 x 97
jazyk
čeština
Počet stran
308
datum vydání
1.01.2013
isbn
978-80-87270-59-2
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
30.06.2023
ean
9788087270592

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.8 z 5 5 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Vojtěch Slavík registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Jsem moc vděčný autorovi za jeho skvěle odvedenou práci, kniha je inspirující, motivující a obsahuje spoustou skvělých rad né-li celý návod na začátek podnikání.

    Přečíst více
  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Výborně napsaná knížka. Líbilo se mi, že je věcná a řekněme naučná, ale zároveň se do toho lze začíst jako do příběhu. :)

    Přečíst více
  • Jan registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    .

    Přečíst více
  • Denisa Šturcelová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Veľmi dobre a pútavo napísaná kniha plná tipov a trikov ako zlepšiť podnikanie. Mne osobne zarezonovali lekcie marketingu. Je to učebnica, ktorá by mala byť prečítaná viac krát.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda