Strategie v podnikové praxi
Strategie v podnikové praxi - Filip Šmída Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Pokud má podnik reálnou a analýzami podloženou kvalitní rozvojovou strategii, má v dnešním turbulentním prostředí vytvořeny dobré výchozí podmínky pro získání, udržení či posílení konkurenční výhody. Kniha Filipa Šmídy „Strategie v podnikové praxi“, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, se krok za krokem zabývá tvorbou… Přejít na celý popis

3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA! A zaplatit v prodejně můžete i celou řadou firemních benefitů. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Pokud má podnik reálnou a analýzami podloženou kvalitní rozvojovou strategii, má v dnešním turbulentním prostředí vytvořeny dobré výchozí podmínky pro získání, udržení či posílení konkurenční výhody. Kniha Filipa Šmídy „Strategie v podnikové praxi“, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, se krok za krokem zabývá tvorbou konkrétní strategie podniku, vedoucí k získání, udržení a posílení konkurenční výhody firmy. Jejím cílem je upozornit na moderní trendy v managementu a poskytnout návod na vytvoření a realizaci konkrétní podnikové strategie. Vlastní, svým způsobem unikátní návrh procesu tvorby konkurenční výhody, probíhá v šesti krocích; každému kroku je věnována jedna kapitola. První kapitola se věnuje průzkumu a zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí podniku a upozorňuje na důležité vývojové trendy. Čtenář se dozví podstatné informace o úloze technologie, konkurenčních strategiích, trendech vyskytujících se v okolí firmy a rozboru situace na trzích. Druhá kapitola je věnována základním kompetencím podniku, identifikaci, tvorbě a rozvoji klíčových organizačních a individuálních kompetencí, obsahem třetí kapitoly je popis procesu tvorby strategie. Pojednává o participativním přístupu k tvorbě strategie, informacích, potřebných k tvorbě strategie, tvorbě poslání a vize. Následuje popis principů, jimiž se strategie musí řídit, a návod na tvorbu a implementaci podnikového balanced scorecardu. Ve čtvrté kapitole, která tvoří jádro knihy, je popsán kontrolní rámec pro realizaci strategie. Sestává z balanced scorecardu a interaktivního panelu cílů. Tento rámec tvoří základ pro řízení portfolia projektů (multiprojektového prostředí). Balanced scorecard představuje totiž velmi dobrý rámec pro měření výkonnosti organizace ve čtyřech klíčových perspektivách (finanční, zákaznické, interních procesů, učení se a růstu). Zcela novým v naší odborné literatuře je zde spojení balanced scorecardu a interaktivního panelu cílů (IGP panel). Takto vytvořený strategický rámec představuje základ pro řízení multiprojektového prostředí, neboť tradiční koncepce řízení izolovaných projektů se v posledních letech stala zcela nevyhovující. Proto je řízení multiprojektového prostředí v knize věnována mimořádná pozornost. Pátá kapitola se věnuje ověření realizovatelnosti strategie změny. Zmiňuje se o úloze simulací, pilotních týmů a předstižených indikátorů balanced scorecardu. Náplní šesté kapitoly je realizace strategie změny a návrat na začátek procesu tvorby strategie. Pojednává o dvojité smyčce učení, tvorbě nových znalostí a aktualizaci priorit projektů v portfoliu. Sedmá kapitola analyzuje důsledky, jaké bude mít měnící se prostředí na vzdělávání a charakter práce zaměstnanců, osmá kapitola je věnována důležitosti systémového přístupu k podnikání. Tato ojedinělá kniha je určena všem manažerům, kteří v ní najdou mnoho podnětného pro konkrétní kroky, vedoucí k přípravě podnikové strategie, zajímavé informace v ní jistě najdou i studenti managementu. Jejím přínosem je ucelený systémový výklad problematiky, vytvoření strategického rámce pro kontrolu realizace strategie a popis řízení multiprojektového prostředí.

Sdílet

Nakladatel
Professional publishing
Rozměr
165 x 230 x 13
jazyk
čeština
Počet stran
219
Vydání
1
isbn
978-80-86419-39-8
Vazba
pevná vazba
datum vydání
5.05.2003
ean
9788086419398

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda