0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Pokud má podnik reálnou a analýzami podloženou kvalitní rozvojovou strategii, má v dnešním turbulentním prostředí vytvořeny dobré výchozí podmínky pro získání, udržení či posílení konkurenční výhody. Kniha Filipa Šmídy „Strategie v podnikové praxi“, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, se krok za krokem zabývá tvorbou… Přejít na celý popis
Vybrané elektronické knížky nyní s výraznou slevou až 40 % Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR
-
Vysoká škola ekonomická v Praze a rok 1968
-
Rozhodování o věcech veřejných
-
Čas oligarchů, jejich sluhů a nepřátel
-
Funguje kapitalismus?
-
Jaderné Rusko
-
Paradigmata moderní kulturní politiky
-
Otevřené dopisy
-
Tyranie: 20 lekcí z 20. století
-
30 let cesty ke svobodě Ale i zpět
-
Slovensko 30 let poté
-
Násilí a civilita
-
Zpráva o stavu civilizace
-
My jsme ti dobří - Názory toho, kdo se snaží chápat Putina aneb jak námi média manipulují
-
Čas oligarchů, jejich sluhů a nepřátel
-
Kapitalismus a svoboda
-
Profesor na frontové linii - Rozhovor Miroslava Balaštíka
-
Já platím, já rozhoduji! - Političtí podnikatelé a jejich strany
-
Návrat ze SSSR a Poopravení Návratu ze SSSR
-
Obrana před Babišem
-
Politická a ekonomická kultura islámu n Blízkém východě
-
Jak na média
-
Ne nestačí
-
Jak shodit kila a oslabit korunu
Pokud má podnik reálnou a analýzami podloženou kvalitní rozvojovou strategii, má v dnešním turbulentním prostředí vytvořeny dobré výchozí podmínky pro získání, udržení či posílení konkurenční výhody. Kniha Filipa Šmídy „Strategie v podnikové praxi“, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, se krok za krokem zabývá tvorbou konkrétní strategie podniku, vedoucí k získání, udržení a posílení konkurenční výhody firmy. Jejím cílem je upozornit na moderní trendy v managementu a poskytnout návod na vytvoření a realizaci konkrétní podnikové strategie. Vlastní, svým způsobem unikátní návrh procesu tvorby konkurenční výhody, probíhá v šesti krocích; každému kroku je věnována jedna kapitola. První kapitola se věnuje průzkumu a zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí podniku a upozorňuje na důležité vývojové trendy. Čtenář se dozví podstatné informace o úloze technologie, konkurenčních strategiích, trendech vyskytujících se v okolí firmy a rozboru situace na trzích. Druhá kapitola je věnována základním kompetencím podniku, identifikaci, tvorbě a rozvoji klíčových organizačních a individuálních kompetencí, obsahem třetí kapitoly je popis procesu tvorby strategie. Pojednává o participativním přístupu k tvorbě strategie, informacích, potřebných k tvorbě strategie, tvorbě poslání a vize. Následuje popis principů, jimiž se strategie musí řídit, a návod na tvorbu a implementaci podnikového balanced scorecardu. Ve čtvrté kapitole, která tvoří jádro knihy, je popsán kontrolní rámec pro realizaci strategie. Sestává z balanced scorecardu a interaktivního panelu cílů. Tento rámec tvoří základ pro řízení portfolia projektů (multiprojektového prostředí). Balanced scorecard představuje totiž velmi dobrý rámec pro měření výkonnosti organizace ve čtyřech klíčových perspektivách (finanční, zákaznické, interních procesů, učení se a růstu). Zcela novým v naší odborné literatuře je zde spojení balanced scorecardu a interaktivního panelu cílů (IGP panel). Takto vytvořený strategický rámec představuje základ pro řízení multiprojektového prostředí, neboť tradiční koncepce řízení izolovaných projektů se v posledních letech stala zcela nevyhovující. Proto je řízení multiprojektového prostředí v knize věnována mimořádná pozornost. Pátá kapitola se věnuje ověření realizovatelnosti strategie změny. Zmiňuje se o úloze simulací, pilotních týmů a předstižených indikátorů balanced scorecardu. Náplní šesté kapitoly je realizace strategie změny a návrat na začátek procesu tvorby strategie. Pojednává o dvojité smyčce učení, tvorbě nových znalostí a aktualizaci priorit projektů v portfoliu. Sedmá kapitola analyzuje důsledky, jaké bude mít měnící se prostředí na vzdělávání a charakter práce zaměstnanců, osmá kapitola je věnována důležitosti systémového přístupu k podnikání. Tato ojedinělá kniha je určena všem manažerům, kteří v ní najdou mnoho podnětného pro konkrétní kroky, vedoucí k přípravě podnikové strategie, zajímavé informace v ní jistě najdou i studenti managementu. Jejím přínosem je ucelený systémový výklad problematiky, vytvoření strategického rámce pro kontrolu realizace strategie a popis řízení multiprojektového prostředí.
- Nakladatel
- Professional publishing
- Rozměr
- 165 x 230 x 13
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 219
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-86419-39-8
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 5.05.2003
- ean
- 9788086419398
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE