The 22 Immutable Laws of Marketing : Violate Them at Your Own Risk!

Autor Al Ries

The 22 Immutable Laws of Marketing : Violate Them at Your Own Risk! - Al Ries Nedostupné

The 22 Immutable Laws of Marketing : Violate Them at Your Own Risk!

Autor Al Ries

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Two world-renowned marketing consultants and bestselling authors present the definitive rules of marketing. 

Zítra a zítra, zítra, zítra, zítra Kritikou i čtenáři oceněný příběh o představivosti, slunných i stinných stránkách přátelství, dokonalých i nedokonalých světech a o videohrách. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Two world-renowned marketing consultants and bestselling authors present the definitive rules of marketing. 

Sdílet

Nakladatel
HarperCollins
Rozměr
129 x 195 x 10 mm
jazyk
angličtina
Počet stran
143
Vydání
1
isbn
978-0-88730-666-2
Vazba
měkká vazba
datum vydání
8.07.2011
ean
9780887306662

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda