5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 3 ks
- Doručení V pátek 27. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
299 Kč s DPH
Jsme transparentní
Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být. Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém… Přejít na celý popis
Volné pokračování bestselleru Bábovky plné známých i nových postav, vztahů a emocí. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Copywriting
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Zbývá 6 ksKončí za 68 d
-
Marketingové myšlení
-
Na volné noze
-
Podnikání z lavice
-
Jsi značka?!
-
Silná slova
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Punkové podnikání - Proti všem pravidlům
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Alchymie
-
Lídři jedí poslední
-
Image a firemní identita
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Marketing management
-
Prodávejte!
-
Anatomie rozhodování
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Hrdinové digitální doby
Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být. Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu. V knize např. najdete: Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby 10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat Péče o duši v časech Instagramu Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví. „Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Zoner Press
- Rozměr
- 168 x 230
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 224
- datum vydání
- 1.01.2019
- isbn
- 978-80-7413-402-9
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 20.09.2023
- ean
- 9788074134029
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
1.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 1× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Jiří Papánek registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček
Samoúčelná jazyková exhibice. Zajímavé formou (jazykem), nikoliv obsahem. Autor se příliš zaobírá svým psaným projevem a svými myšlenkami a zapomíná na čtenáře, který se chce něco naučit nebo dozvědět.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE