Very Small Shops

Autor Joht Stones

Very Small Shops - Joht Stones Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Když je designér omezen prostorem, vznikají často velmi inovativní řešení... Kniha představuje nejlepší příklady interiérů malých obchodů do 150 metrů z oblasti módy, doplňků, potravin, optiky a dalších. Text v angličtině.The limitations of a tiny space, rather than inhibiting designers, often result in some of the most innovative and exciting… Přejít na celý popis

Kaliane Bradley: Ministerstvo času Světový bestseller, v němž se mladá překladatelka ujímá péče o cestovatele čase z 19. století, zatímco on se potýká se skutečnostmi, jako je pračka, Spotify, feminismus či rozpad Britského impéria. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Když je designér omezen prostorem, vznikají často velmi inovativní řešení... Kniha představuje nejlepší příklady interiérů malých obchodů do 150 metrů z oblasti módy, doplňků, potravin, optiky a dalších. Text v angličtině.The limitations of a tiny space, rather than inhibiting designers, often result in some of the most innovative and exciting retail design. This book brings together some of the best recent, innovative examples of small store designs from around the world. All the shops measure less than 150 square metres/1,600 square feet (many much less), and are categorized by size (small, smaller and tiny), with explanations and tips from their designers. Types of outlet featured include fashion, accessories, opticians, technology, food and confectionery. Each section begins with an interview with a designer of a small shop, explaining the creative opportunities and difficulties in greater detail. This book will inspire retail designers and small shop owners looking to create their own big statement in a small space.John Stones is a freelance writer and former features editor of Design Week. He has written for publications such as 'Icon', 'Elle Decoration' and 'Marketing Week'. He is also the author of Total Design Sourcebook: Display (2008) and No Rules! Logos (2009)

Sdílet

Nakladatel
Laurence King
datum vydání
27.11.2009
ean
9781856696258
Počet stran
256
jazyk
angličtina
Vazba
pevná vazba
isbn
978-1-85669-625-8

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda