Základy moderního managementu

Autor ŽKV

Základy moderního managementu - ŽKV Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Nápady světových guru v oboru managementu, které by neměli ambiciózní lídři opomenout Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery a lídry,… Přejít na celý popis

Podzim v Česku s příběhy bez hranic Skvělý výběr bestsellerů, které do konce prosince zakoupíte se slevou až 50 %! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nápady světových guru v oboru managementu, které by neměli ambiciózní lídři opomenout Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery a lídry, hladové po inspiraci a toužící po tom, aby uspěli jak oni sami, tak jejich firmy. Michael Porter se zamýšlí nad tím, jak předčít konkurenci; John Kotter píše o tom, jak se vyrovnat se změnami v rámci osmi zásadních stádií; Daniel Goleman radí, jak využít emocionální inteligenci v zájmu maximální výkonnosti; Peter Drucker nabízí recept, jak řídit svou vlastní kariéru; Clay Christensen píše o uplatnění inovací v zavedených organizacích; Tom Davenport o tom, jak díky využívání analýz dosáhnete toho, že vám zákazníci zůstanou věrní; Robert Kaplan a David Norton o hodnocení vaší firemní strategie; Rosabeth Moss Kanterová o tom, jak se při zavádění inovací vyhnout běžných chybám; Ted Levitt radí, jak porozumět tomu, kdo jsou vaši zákazníci a co opravdu chtějí; C. K. Prahalad a Gary Hamel píšou o zavádění unikátních systémů, jež podpoří vaši strategii.

Sdílet

Nakladatel
Management Press
Rozměr
155 x 210 x 25
isbn
978-80-7261-449-3
Počet stran
292
datum vydání
1.11.2016
ean
9788072614493
Vazba
pevná vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda