Česko-německý, německo-český slovník managementu
Učebnice ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Soubor výkladových slovníků managementu usnadní komunikaci manažerům na různých úrovních a pomůže studentům ekonomického zaměření orientovat se v cizojazyčných pojmech v dané oblasti. Slovníky mohou využít i studenti filozofických fakult. Slovníky vyšly ve třech jazykových mutacích – anglické, německé, ruské. Obsahují přes 1300 pojmů v každé… Přejít na celý popis
Soubor výkladových slovníků managementu usnadní komunikaci manažerům na různých úrovních a pomůže studentům ekonomického zaměření orientovat se v cizojazyčných pojmech v dané oblasti. Slovníky mohou využít i studenti filozofických fakult. Slovníky vyšly ve třech jazykových mutacích – anglické, německé, ruské. Obsahují přes 1300 pojmů v každé jazykové verzi používaných ve sféře managementu.
- kategorie
-
Knihy »
Učebnice »
Cizí jazyky »
Slovníky »
Německé slovníky »
Odborné
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Management
- Nakladatel
- Edika
- Rozměr
- 148 x 210
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 388
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-251-0520-7
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 30.01.2006
- ean
- 9788025105207
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Maloobchodní cena
Minimální prodejní cena:
0 Kč
Nápověda