- PS jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání doplněné o nezbytné učivo umožňující řešení některých úloh. (viz. probírané učivo)
- V úvodu kapitoly prázdná stránka pro zápis nové látky. Díky tomu mají žáci teorii i příklady v jednom sešitě.
- Základní učivo pro všechny žáky. (příklady označeny písmenem A)
- Náročnější učivo pro nadanější žáky. (příklady označeny písmenem B nebo C)(Výhodné pro diferenciaci žáků)
- Nestandardní aplikační úlohy a problémy vyžadující logické myšlení, kombinaci, atd..
- V každém sešitě najdou žáci zadání dlouhodobějšího projektu, který vyžaduje od žáků sbírání dat po dobu týdne i déle, provádění pokusů a jejich vyhodnocení, vytvoření tabulky, sestavení grafu, výpočet četnosti, aritmetického průměru atd..
- Testy a minitesty.
- Tabulky, grafy a geometrická zadání úloh.
- Dostatek prostoru pro řešení příkladů přímo v sešitě.
- Vtipné ilustrace řady slovních příkladů.
- V 9. ročníku MATEMATICKÉ MINIMUM - testy zpracované podle očečkávaných výstupů v RVP - ZV.
VII. Objem a povrch jehlanu a kužele.
- Jehlan.
- Kužel.
- Úlohy z praxe.
- Obrazce a tělesa ve slovních úlohách - komplexní úlohy.
Test - 35 minut
VIII. Základy finanční matematiky.
- Úlohy z finanční matematiky.
IX. Základy statistiky.
- Statistický soubor a jeho zpracování. Modus, medián, aritmetický průměr. Grafy.
X. Závěrečné opakování.
Test obtížnost C - 30 minut
Matematické minimum - 35 minut
Matematické minimum - 30 minut
Matematické minimum - 30 minut
Matematické minimum - 35 minut
Matematické minimum - 30 minut
Matematické minimum - 35 minut
Matematické minimum - 25 minut
XI. Rozšiřující učivo - Goniometrické funkce.
- Goniometrická funkce y = sinx.
- Goniometrická funkce y = cosx.
- Goniometrická funkce y = tgx, y = cotgx.
- Slovní úlohy.
- Obrazce a tělesa řešená užitím goniometrických funkcí.
- Samostatný projekt č. 3.
Sdílet