Recenze na produkt
Your Favorite Actors' Biographies

Zobrazit produkt

• Markéta registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Viděla jsem jeho 40 minutovou zpověď a chtěla jsem i knížku. Seriál Přátelé zbožňuji a tato kniha, je velmi upřímná, vtipná a smutná a zároveň chce Matthew podat pomocnou ruku. Moc se mi líbila, nemohla jsem se odtrhnout, za mě úžasné čtení. A bylo mi líto, že už je konec. Doporučuji. Je opravdu skvělá.

• Nikola Valdová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Neskutečný příběh. Smutný, vtipný, tak přirozeně podaný.. už nikdy "Chendlera" neuvidím stejně (v dobrém myšleno). Přečteno za dva dny a bylo mi líto, že se s knihou musím loučit.

• Dominik Jarábek registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Naprosto dokonalá!

• Pavel Černý registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Jako obrovský fanoušek Přátel jsem byl hrozně rád když jsem tuhle knihu dostal od přítelkyně letos na Vánoce. A musím říct, že už nikdy se nebudu na Chandlera dívat stejně jako před přečtením této knihy. Je hrozné čím vším si Matthew prošel. Jak moc se chtěl té závislosti zbavit. A teď když už bohužel není mezi námi, byla pro mě tato kniha o to dojemnější. Úžasná kniha. Budiž ti země lehká Chandlere Bingu

• Petra Průšová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Po Znamenité mrtvole jsem si chtěla dát něco oddechovějšího, něco u čeho se zasměju, protože Přátelé jsou přeci sranda!!!!! Proč jste mě někdo nevaroval? Vždyť já se klepu ještě teď! Miluju ho! Hezky s kůží na trh, všechno ven, nic tam nenechat. Máme Tě rádi, Chandlere a jen tak dál. Jo a pro jistotu, ač svým vztahem k alkoholu jsem si bezmála jista, si na tvé dobré zítřky připíjím jen studeným čajem.

• Bookswithterez registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Já nemám slov. Slova “jsem naprosto okouzlená”, jsou totálně nedostačující. Nikdy jsem nepatřila mezi fanoušky Draca Malfoye, ale mezi fanoušky Toma Feltona patřím dlouho. A zase a znovu se mi potvrdilo proč. Tomova kniha je tak upřímná a otevřená…Chvilku jsem se smála nahlas, občas mi bylo do pláče. Tom si na nic nehraje, nebojí se udělat si ze sebe legraci, prásknout na sebe průšvihy a ukázat nejen to dobré, ale i to nejhorší ze svého života. Možná se potřeboval vypovídat, aby mohl začít novou kapitolu a já jsem moc ráda, že si dlouhodobě na nic nehraje a ukazuje i tu odvrácenou stranu nejen slávy a veřejného života, ale i svoji. Knihu doporučím všem - určitě není určená jen fanouškům kouzelnického světa - to je jen malá část knihy a pokud HP neznáte, rozhodně to nicmenu nevadí. Miluju, doporučuju a budu číst určitě ještě mockrát❤️ Pět hvězdiček je málo⭐️

• Tereza Pekařová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Nebýt této knihy, tak mi asi nikdy nedojde, jak to mají lidi se závislostmi složité. Co všechno je k tomu může vést a jak těžké je se z toho vyhrabat. Byl to přes to všechno můj nejoblíbenější herec ke kterému jsem se paradoxně upínala vždy když mi nebylo do zpěvu. Stačilo slyšet jeho hlas a bylo mi hned dobře. Díky ti za to

• Eva Francová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Kdo by ho nemiloval? Ať už jako Severuse Snapea nebo podivínského manžela v Lásce nebeské, pokaždé je to charismatický Alan Rickman do jehož života můžeme právě teď nakouknout. Milovaný herec napříč generacemi, který si získal miliony fanoušků. Měl smysl pro humor, ale byl i krutě upřímný. Deníky si psal v podstatě celý život. Díky této knize se podíváme do jeho soukromí mezi lety 1993 a 2016. Budeme s ním cestovat, večeřet s přáteli, samozřejmě hrát, ale i dívat se na filmy a hodnotit předávání Oskarů. Alana Rickmana jsem asi nejvíce zaznamenala v mém oblíbeném filmu Láska nebeská. Od té doby jsem si ho zařadila mezi mé oblíbené herce. Dozvědět se o něm více bylo lákavé a díky jeho deníkům jsem pronikla do jeho soukromí i niterných pocitů. Už z předmluvy Emmy Thompson je jasné, jak skvělý a výjimečný člověk Alan byl. Pak se ponoříme do jeho deníkových zápisků, některé jsou kratší, jiné delší a s jejich pomocí si poskládáte střípky jeho života, až Vám z nich vznikne ucelený obrázek tohoto zajímavého a charismatického člověka. Při čtení zjistíte, jak skvělý má pozorovací talent, dozvíte se jeho názory na filmy a divadelní hry a také poznáte, že byl stále na cestách. V knize jsou skvělé myšlenky, postřehy a citáty. Spoustu z nich jsem si i vypsala. Už jen díky tomu je to prostě úžasná kniha. Navíc je krásně graficky zpracovaná, jsou tu ukázky z jeho ručně psaných deníků, fotografie z jeho nejznámějších filmů i něco málo ze soukromí. Myslím si, že tato kniha rozhodně nesedne každému. Jsou to běžné dny, je tu spousta jmen různých lidí. Ze začátku jsem si i já myslela, že to nebude kniha pro mě, ale postupně jsem měla pocit, že mi Alan vypráví svůj život a já ho v těch denících prostě našla. Mám moc ráda životopisné knihy, tato je podána jinak, než jsem zvyklá, ale i tak jsem si čtení užila a poznala Alana takového, jaký byl. Nahlédněte i Vy do jeho myšlenek.

• Katka Ulmanová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Naprosto úchvatná zpověď. Jsem velice ráda, že vyšla. Jsem fanouškem seriálu Přátelé,ale po přečtení knihy už nikdy nebudu na Matyho koukat stejně. Velice si vážím jeho otevřené zpovědi. Knihu jsem doslova hltala a po přečtení mi bylo líto, že už je konec. Každopádně se k této knize budu ráda vracet. A rozhodně ji doporučuji.

• Veronika Drdová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

4,5* Tomova kniha se četla skvěle a velmi rychle. Je to velmi emotivní příběh jeho života a souhlasím s Emmou v předmluvě, že není běžné, aby člověk měl takovou sebereflexi a dokázal s Tomovou lehkostí zpětně zhodnotit svůj život, své úspěchy, ale hlavně chyby. Moc se mi líbilo, že nás vzal do kouzelného světa Harryho Pottera z té druhé stránky, kterou neznáme a vlastně ani nemáme jak poznat. Tom nám ukázal také své dospívání mimo kamery, představil svou rodinu a mnoho hereckých kolegů, se kterými se setkal a kteří ho v mnohém ovlivnili. A nevynechal ani život po skončení tohoto dlouhého natáčení a jeho další projekty. Překvapilo mě, jak o všech lidech mluvil hezky. A přestože jsem trochu skeptická a nevěřím, že všichni lidé, s kterými se setkal byli tak skvělí, laskaví a téměř dokonalí, tak má Tom mé velké sympatie, že o nikom nemluvil zle. Celkově tedy kniha působí moc mile a vyzdvihuje důležitost přátelství, která je tak typická pro svět Harryho Pottera. A Toma obdivuji, že se svěřil i s těmi těžkými věcmi v jeho životě, které se týkaly převážně jeho psychického zdraví. Přeji mu, aby vždy dokázal nad svými démony vyhrát a zůstal tak skvělým člověkem, jako je dnes. Knihu doporučuji i těm, kteří nejsou fanoušky Harryho, protože je to prostě příběh mladého kluka, tak trochu spratka, který se dostal náhodou k velkému natáčení a prošel si i těžkými věcmi v životě: alkoholismem, depresemi a dokázal nám o tom skromně a upřímně povyprávět.

• Marie S. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Přetečla jsem víceméně za noc. A ruku na srdce, byť nejsem vášnivý čtenář, tak tahle kniha opravdu stojí za přečtení nejen milovníkům HP. !!!

• Tereza Jansová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Wow, wow, wow. Silný, čtivý příběh. Chtělo to hodně odvahy napsat takto silný příběh.

• Hana Frimmerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Skvělé čtení, výborný překlad. Báječná osobnost, nikoli “jen” profesor Snape!

• Viktória Šimíková registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Toto bolo absolútne sklamanie. Na každej dvojstrane 60 rôznych neznámych mien, ktoré mi nič nehovorili. Áno, bolo tam aj pár vtipných a skvelých myšlienok, ale inak katastrofa. Za mňa najväčšie sklamanie tohto roka zatiaľ.

• Iveta Mesteková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Alan Rickman je bezpochyby jeden z nejlepších herců všech dob. Nicméně mě osobně tento styl psaní moc neseděl, tudíž ji musela odložit. I přesto hodnotíme velmi kladně.

• Petra Svobodová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Jde o mého nejoblíbenějšího herce a knížka nabídla úžasný výhled do jeho života. Moc mě bavilo ji číst.

• Terys registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Životopis, co k tomu dodat ... Asi jsem od toho očekávala trochu víc (soudě podle hodnocení knihy), ale tím nechci říct, že jsem byla vyloženě zklamaná. Jakožto skalní fanoušek přátel jsem byla hodně překvapená zjištěním, čím vším si herec v průběhu natáčení (a taky před a potom) procházel. Jsem si jistá, že teď už budu na ten serial koukat úplně jinýma očima... Ale stejně, jsou životopisy, které se mi čtou lehce, úplně sami... Tento nema nějak hodně stran, ale i tak se mi zdálo, že jsem ho četla celou věčnost a stránky se pořád tak nějak táhli ....

Tom Felton... Říkala jsem si, jaký život může mít "Draco Malfoy". Zajímavý, plný zážitků, dobrých i špatných. Kniha je vtipná, i vážnější. Četla se velmi dobře.

• Tereza Vokáčová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Před pár týdny mi Gábi řekl, že se děje něco obrovského ze světa Harryho Pottera! Kniha Toma Feltona (ano, ten, co hrál Draca Malfoye) bude brzy jako audiokniha, ale s překvapením! Předmluvu, napsanou Emmou Watson, namluvila Anežka Pohorská, která propůjčila svůj hlas filmové Hermioně a samotný text Toma namluvil dabér Draca Malfoye, tedy Radek Škvor! Samozřejmě jsem byla extrémně nadšená! A to jsem byla i při poslechu. Nejprve bych chtěla pochválit oba dabéři, kteří udělali úžasnou práci. Pro mě jejich projev dokonalý byl, stejně jako celá kniha. Při poslechu máte pocit, jako byste poslouchali vyprávění Draca, ale pozor, Tom je Tom, ne Draco! Je to nejlepší čtený projev v audioknize, jaký jsem kdy slyšela. Neskutečně příjemně se mi poslouchal a nechtěla jsem, aby kniha skončila. Děkuji za to! Tom svou knihu napsal tak moc upřímně bez žádných okolků, svěřil se se svým dětstvím, se svými veselými zážitky, ale také se svou rodinou a tou nejtěžší životní situací. Na začátku se dozvídáme, jak přišel k herectví a co měl už jako malé dítě za zájmy. Vypráví nám své první zkušenosti s herectvím, co natočil za filmy, až se dostal k natáčení veledíla jménem Harry Potter. HP se objevuje během celého čtení, poněvadž je součást Tomova života a je za to vděčný. Pobavíte se vtipnými zážitky s filmovým Brumbálem nebo s nepříjemnou situací s filmovým profesorem Snapem, který měl srdce ze zlata. Poslouchat, jak probíhalo natáčení a jak se chovali herci mimo kamery, je naprosto boží. Tento malý blonďatý rebel vyrostl a trávil část života v LA, kde ho potkaly ony těžké životní situace. Tom bojoval se svou psychikou a svěřuje se se vším, jak se cítil uvnitř nitra a jak se ze všeho dostal. Tahle pasáž vás zasáhne nejvíce, já vše hltala a cítila s Tomem, bolelo mě poslouchat, co si vše musel zažít. Myslím, že v této části se mnoha čtenářům změní pohled na tohoto vynikajícího a vřelého člověka. Už ho nebudete vnímat jako grázla z HP, ale jako skutečného Toma Feltona. Pamatujte, bohatým vás nedělají peníze, ale to, zda máte milují lidi kolem sebe, zda máte rodinu, lásku a přátele. Za audioknihu moc dekuji Audioteka.cz, nakladatelství Práh a nakladatelství Rosier. Doporučuji jak nejvíc mohu. Je to skvost a já ji zbožňuji! Hodnocení: 5⭐️/ 5⭐️ (c) blumensprache.hikaru.cz / IG: @terischmetti

• Lenka Živělová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Přečetla jsem jedním dechem. Zajímavá kniha , dobře napsáno. Doporučuji