• Lenka Mehlerová Nováčková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Uz at makaji na dalsim dilu, kdo to ma vydrzet ? Nutne to potrebuji číst dal.

• Veronika Cvingráfová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

První dva díly byly lepší, tento se mi asi do půlky četl hůř až pak to konečně zase přišlo a nemohla jsem se odtrhnout. Druhá půlka knížky už byla napínavá a bavila mě. Velké překvapení na konci, když jsem zjistila že to nekončí a bude další díl. Tohle mi nedělejte,jak dlouho teď budeme čekat na pokračování? Já chci vědět jak to všechno dopadne a skončí.. ach už ať to je přeložené.

• Traxi registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tahle kniha má jediné mínus, že končí uprostřed příběhu. Nezačínejte číst pokud nemáte doma i druhý díl.

• Ivet registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Krásná knížka! Rychle ubíhá a člověk se při ní rozhodně nenudí. Potřebuji další díl.

• Koralina registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Do půlky docela boj, stránky mi skoro nemizely... A pak se to rozjelo a najednou - Cože? To jako konec? Budu muset co nejdříve pořídit další díly... :⁠-⁠) Fajnový YA fantasy.

• Eliška Kopecká registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Černou čarodějku bych nikdy nečetla, nebýt výzvy na Knižních závislácích na FB. A na jednu stranu jsem za to čtení ráda. Je pravda, že kniha je nenáročná na přemýšlení, určená spíše dívkám 14 - 26 let. Ale je to opravdu pěkná fantasy, čtivá, poučná, příjemně romantická. Nenásilně upozorňuje na nesmyslné kastování společnosti, předsudky, fanatismus. Příběh se mi opravdu líbil. ALE: Vzhledem k tomu, že neovládám čtení v angličtině, jsem odkázaná na překlad do češtiny. A ta byla bohužel, špatná. Přivlastňovací zájmena byla zásadně poangličtěná, v textu se vyskytovaly i jiné závažné gramatické a stylistické chyby, které odhalila má dvanáctiletá dcera, a to není na češtinu žádný fenomén. Při čtení mne to hodně mrzelo a rušilo. V textu několikrát chybělo několik řádků. Končil odstavec a další začínal uprostřed přímé řeči, začátek prostě nebyl. Myslím, že vydavatelství platí na korekturu a kontrolu knihy hned několik lidí, kteří mají za svou práci odpovídat. Tato práce byla odfláknutá, bohužel. A je to velká škoda, protože příběh sám je opravdu povedený.

• Jarmila Goldbergova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Už aby vyšel další dil.

• Michaela Šťastná registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Četlo se to super, pokračuji dále....

• Božena Gombošová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Přečteno jedním dechem.Doufam že i druhý díl bude stát za to jako jenhle.

• Lucie Benešová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Elloren vnučka Černé čarodějky. Vychovávána v ústraní svým strýcem je rozhodnutá vydat se svou cestou a studovat na univerzitě. Chce se vyučit apatykarkou. Když ale dorazí do města všichni se na ni obdivne dívají. Je neskutečně podobná své babičce. Jen magické schopnosti ji oproti mocné čarodějce chybí. Zatím co její rasa ji pro její vzhled obdivuje, zjišťuje ze na univerzitě kam chodí i ostatní rasy (elfové, kelti, lupíni a dokonce i ikarove) je její vzhled spíše na obtiz. Její babička zabila mnoho lidí jiných ras při válkách. Elloren je tak vystavena šikaně. Vše se nakonec obrátí a ona začíná vidět, že není vše tak, jak je jejich národ gardnerianu učí. Začne si dělat přátelé i u jiných ras a nechápe nevraživost, která vůči nim panuje. Navíc k moci se dostane muž, který chce ostatní rasy zabít a nebo zotročit. Elloren nezbývá nic jiného než jednat.... Odzbrojující první díl ze série Kroniky Černé čarodějky. Vše se teprve rozbíhá . Autorka nás seznamuje se světem, ve kterém se děj odehrává. Ale na to, že je to první díl je i tady neustálá akce a napětí. Z Elloren, která je na začátku naivní mladou dívkou potřebující neustálou ochranu někoho silnějšího se před našimi zraky stává žena, která si kde za svým, nemá strach a místo toho, aby slepe věřila všemu, co se jí řekne si informace ověřuje a činí velká rozhodnutí. Kniha se mi moc líbila a teď hurá na druhý díl... Snad bude stejně dobrý jako ten první

• Eliana Lipková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Příběh černé čarodějky nabírá na intenzitě. Veliká část knihy se točí kolem Xishlonu- svátku purpurového měsíce a taky svátku lásky. Obyvatelé východu jsou jim omámení a snaží se naposledy užít krásného vecera pred valkou s Vogelem. Západní vojsko se blíží o východu a nepochybně udeří tvrdě. Elloren se snaží vrátit k Lukasovi ale najde někoho úplně jiného. Vogel po Elloren pátrá a chce se zmocnit své černé čarodějky. Rozuzlení je nečekané, nádherné a dojemné. Těším se na další díl. :)

• Zuzana Komárková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Četla jsem jedním dechem..Takový konec jsem nečekala a už vyhlížím další díl 😁

• Jana Sedláčková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knížku jsem zhltla hned. Skvěle se četla, pěkně napsáno a už sháním další díl a jsem netrpělivá co bude dál

• Miroslava Kolářová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Zdravím všechny # zavislaky, doufám, že si užíváte krásného letního počasí a na čtení knih si také zcela určitě najdete čas. Já ho tentokrát moc neměla, tak jsem až dnes dočetla tuto nádhernou fantasy : ČERNÁ ČARODĚJKA ⭐⭐⭐⭐⭐ Kniha má 474 stran Autorka: LAURIE FOREST Když tuto knihu zařadil #Adam Pýcha do společného #zavislackeho čtení měla jsem tak trochu obavy, jaká asi bude? Mohu jen poděkovat a všem doporučit. Kniha je tak krásně napsaná, autorka pečlivě popisuje nejen postavy Gardnerianu, Keltů, Elfů, okridlenych ikaralu, draků, ale i prostředí, ve kterém se postavy zrovna nachází. Je to kniha plná lásky, nenávisti, kouzel a všeho, čeho je schopen "člověk" udělat pro svou moc a slávu. Kam až jsou někteří lidé schopni zajít na hranici života a smrti a nejen cizích lidí, ale isvých blízkých, dokonce těch nejbližších. Hlavní hrdinka, téměř 18 letá Elloren Gardnerova vyrůstala po smrti svých rodičů se svými 2 bratry u svého strýce. Vnučka poslední Černé čarodějky nemá ani zdání, co všechno se od ní očekává. Pro ni samotnou je jak později zjistí velkou nevýhodou velká podoba na její babičku (Černou čarodějku). ALE na rozdíl od své babičky nemá žádné magické schopnosti. Když se jednoho dne zjeví v jejich domě teta Vyvian, naskytne se Elloren příležitost uskutečnit svůj životní sen stát se apatykařkou jako byla její maminka a spolu se svými bratry studovat na prestižní Verpacianske univerzitě. Její strýc Edwin nemá z nabídky Vyvian zrovna velkou radost, ale na přání své sestry pošle na zkoušku Elloren bydlet k ní, aby si u ní vše rozmyslela. Vyvian zahrnuje svou neteř jen samým hezkým šatníkem a ta nakonec souhlasí a odjíždí na univerzitu. Zde se poprvé setkává s různými druhy etnik, národů elfů, Keltů a okridlenych ikaralu. Kteří dle jejího vzhledu hned poznávají o koho jde a neskrývaji svou nenávist vůči Elloren a Gardnerianum, ke kterým patří. Brzy zjistí, že jít na tuto univerzitu pro ni nebyla vůbec dobrá volba, protože jí tu hodně lidí (bytostí) nenávidí a někteří usilují o její smrt. I ona díky vstepenym historkam a řádu , který musí dodržovat, nemá také některé bytosti v lásce. Časem si k sobě navzdory předsudkům nachází k sobě cestu, získává přátele a zjišťuje, že její babička nebyla tou, za kterou ji sama považovala. Teta Vyvian ji nutí do "zasvěcení", ale Elloren si jde svou cestou a vůbec nejde po stopách své babičky a tím si získává na svou stranu nepřátele, o kterých měla ona sama jen to špatné mínění. S temnotou, která se blíží víc a víc musí Elloren čelit i svým vlastním pochybám. Všechno, co doposud znala se sype jako domeček z karet. Ne vše je takové, jak to vypadá.... Naději na přežití získává paradoxně u přátel, o nichž pohybovala a musí najít odvahu a důvěru nejen v sebe sama, ale i k těmto dříve opovrhovanym bytostem.. ⭐❤️TAHLE FANTASY MNE DOSTALA A TAK SI MUSIM SEHNAT POKRAČOVÁNÍ ❤️☘️

• Eva Vokůrková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Nádherný příběh. Vůbec jsem nečekala, že mě to tak chytne. Charakter postav je opravdu dobře vypracovaný a postavy se vyvíjí. Po dlouhé době jsem našla sérii, která se dostala do mého TOP seznamu.

• Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Skvělé pokračování knihy Černá čarodějka. Plná kouzel, zvratů a zajímavého pohledu na chápání světa jedinci, kteří pochází z jiného prostředí. Mohu jen doporučit. Navíc tento rok vyšlo i další pokračování, jehož jméno je The shadow wand (tedy stínová hůlka), Takže bychom se příští rok mohli dočkat i překladu.

• Magráta registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Skvělá kniha, děj plynul a příběh byl napínavý. Občas jsem se ztrácela v postavách, jménech a hlavně...jak to říct... živočišných druzích ... potřebovala bych vysvětlivky. Ale když jsem se zorientovala, příběh mě pohltil a teď sháním další díl.

Super čtení

• MR registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Skvělá kniha!!! Nemohla jsem se dočkat, až vyjde. V průběhu jsem měla tak 4 infarkty a několikrát téměř zlomené srdce, jednou ale dočista zlomené :(. Totálně jsem nečekala konec :o a nemůžu se dočkat dalšího dílu, jenom doufám, že vyjde brzo.

• Alena Neškodová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Velmi čtivá, zajímavá a napínavá kniha. Četla jsem ji téměř na jeden zátah.