Přidejte své hodnocení produktu
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Audiokniha (mp3)
Kniha je ve formátu mp3
349 Kč s DPH
Jsme transparentní
Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Simon Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO realizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Jde o velmi účinný princip, na jehož základě lze vybudovat firmu,… Přejít na celý popis
Nejkrásnější dětská kniha se vrací! Objevujte tajemství vesmíru a mimozemského života s úžasnými ilustracemi, z nichž některé svítí ve tmě! Více informací
Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Simon Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO realizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Jde o velmi účinný princip, na jehož základě lze vybudovat firmu, organizaci, věnovat se politice, vést hnutí a inspirovat lidi. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Proč vaše organizace existuje? Proč dělá věci, které dělá? Osobnosti a firmy, které to vědí, nikdy nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. SIMON SINEK seznamuje jednotlivce i organizace s modelem zlatého kruhu a principem fungování PROČ. Jeho poznatky využívají všichni, kteří chtějí někoho inspirovat, od řadových úředníků po zahraniční velvyslance, od malých podniků po korporace typu Microsoft, od Hollywoodu po Pentagon. Vyučuje na Kolumbijské univerzitě v rámci programu Strategické komunikace. Pokud zrovna nebydlí v hotelu, žije v New Yorku. Je autorem blogu na blog.startwithwhy.com. Ondřej Halámek (1990) Narodil se v Karviné. V Třebíči vystudoval gymnázium, v Brně poté obor muzikálové herectví na JAMU, které úspěšně ukončil v roce 2017. Od 1. srpna téhož roku je v angažmá MdB.nV průběhu svého studia hostoval v MdB v inscenacích: Limonádový Joe, Chaplin, Bítls a Brněnské kolo. Nejraději vzpomíná na role: Figaro (Figarka), Charley Kringas (Zlatá brána otevřená).
4.4 z 5 17 hodnocení čtenářů
8× 5 hvězdiček 7× 4 hvězdičky 2× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Zuzka registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Doporučuji k přečtení, stojí k zamyšlení.
Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček
Kniha splnila moje očekávání. Na příkladech ukazuje jak je důležité mít nějaký vnitřní motoro toho, co děláme - mít své Proč. Některé z uvedených příkladů působí trochu uměle, když je autor propojil s tématem své knihy.
Pete registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček
Nechcí být člověk, který sráží hodnocení nějaké knihy, každopádně jsem docela váhal, zdali dát dvě nebo tři hvězdy. Každému, kdo něco málo ví o podnikání, financích, ekonomii atd. mu bude tato kniha připadat spíše úsměvná. Autor prezentuje stále jedny a ty samé argumenty, které se točí okolo toho, že by firma měla vědět PROČ dělá, to co dělá. Za mě je to zajímavá myšlenka, ale pokud někdo chce uspět, musí pro to něco udělat. Tato kniha nikomu nepomůže být lepším podnikatelem. Je to pouze teorie.
Kristyn registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Pecka pecka pecka!
PM registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček
Tato kniha výborně prezentuje příklady z reálného světa. Jedním z příkladů, jež se v této knize objeví víckrát je firma Apple. Autor se snaží hlavně o vysvětlení toho, proč je důležité vědět proč něco chcete, než co a jak. Nicméně tuto knihu hodnotím 3 hvězdami především z důvodu, že autor své myšlenky neustále opakuje a z knihy jsem si v porovnání s ostatní odbornou literaturou vlastně nic moc neodnesl. Mám z toho zkrátka takové rozpoluplné pocity. Proto 3/5
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.