Začněte s proč

Autor Simon Sinek Interpret Ondřej Halámek

Audiokniha (Mp3)

Přehrát ukázku

00:00

00:00

Audiokniha (mp3)

  • Ihned ke stažení

Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Simon Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO realizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Jde o velmi účinný princip, na jehož základě lze vybudovat firmu,… Přejít na celý popis

Robert Bryndza: Záhadná oběť Kate Marshallová se potýká nejen se svou vlastní minulostí, na kterou chtěla už dávno zapomenout, ale také se zamotává do autory podcastu o skutečných zločinech... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Simon Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO realizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Jde o velmi účinný princip, na jehož základě lze vybudovat firmu, organizaci, věnovat se politice, vést hnutí a inspirovat lidi. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Proč vaše organizace existuje? Proč dělá věci, které dělá? Osobnosti a firmy, které to vědí, nikdy nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. SIMON SINEK seznamuje jednotlivce i organizace s modelem zlatého kruhu a principem fungování PROČ. Jeho poznatky využívají všichni, kteří chtějí někoho inspirovat, od řadových úředníků po zahraniční velvyslance, od malých podniků po korporace typu Microsoft, od Hollywoodu po Pentagon. Vyučuje na Kolumbijské univerzitě v rámci programu Strategické komunikace. Pokud zrovna nebydlí v hotelu, žije v New Yorku. Je autorem blogu na blog.startwithwhy.com. Ondřej Halámek (1990) Narodil se v Karviné. V Třebíči vystudoval gymnázium, v Brně poté obor muzikálové herectví na JAMU, které úspěšně ukončil v roce 2017. Od 1. srpna téhož roku je v angažmá MdB.nV průběhu svého studia hostoval v MdB v inscenacích: Limonádový Joe, Chaplin, Bítls a Brněnské kolo. Nejraději vzpomíná na role: Figaro (Figarka), Charley Kringas (Zlatá brána otevřená).

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
datum vydání
3.05.2018
Vazba
Mp3
jazyk
čeština
Délka
07:41:01

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.4 z 5 18 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Zuzka registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Doporučuji k přečtení, stojí k zamyšlení.

    Přečíst více
  • Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

    Kniha splnila moje očekávání. Na příkladech ukazuje jak je důležité mít nějaký vnitřní motoro toho, co děláme - mít své Proč. Některé z uvedených příkladů působí trochu uměle, když je autor propojil s tématem své knihy.

    Přečíst více
  • Pete registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Nechcí být člověk, který sráží hodnocení nějaké knihy, každopádně jsem docela váhal, zdali dát dvě nebo tři hvězdy. Každému, kdo něco málo ví o podnikání, financích, ekonomii atd. mu bude tato kniha připadat spíše úsměvná. Autor prezentuje stále jedny a ty samé argumenty, které se točí okolo toho, že by firma měla vědět PROČ dělá, to co dělá. Za mě je to zajímavá myšlenka, ale pokud někdo chce uspět, musí pro to něco udělat. Tato kniha nikomu nepomůže být lepším podnikatelem. Je to pouze teorie.

    Přečíst více
  • Kristyn registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Pecka pecka pecka!

    Přečíst více
  • PM registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Tato kniha výborně prezentuje příklady z reálného světa. Jedním z příkladů, jež se v této knize objeví víckrát je firma Apple. Autor se snaží hlavně o vysvětlení toho, proč je důležité vědět proč něco chcete, než co a jak. Nicméně tuto knihu hodnotím 3 hvězdami především z důvodu, že autor své myšlenky neustále opakuje a z knihy jsem si v porovnání s ostatní odbornou literaturou vlastně nic moc neodnesl. Mám z toho zkrátka takové rozpoluplné pocity. Proto 3/5

    Přečíst více
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 349 Kč Nápověda