0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pátek 9. 5. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
312 Kč s DPH
Běžně 349 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Simon Sinek's recent video on 'The Millennial Question' went viral with over 150 million views. Start with Why is a global bestseller and the TED Talk based on it is the third most watched of all time.Why are some people and organisations more inventive, pioneering and successful than others? And why are they able to repeat their success… Přejít na celý popis
Vydejte se na výpravu, která spojuje divokou přírodu, dětskou fantazii a vědeckou zvědavost. Pratuří pohádky nejsou jen kniha, jsou jako váš vlastní výzkumný tým v pohorkách, připravený objevovat krásu krajiny, kde vládnou pratuři a divocí koně.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
- Nakladatel
- Penguin
- Rozměr
- 197 x 130 x 17
- datum vydání
- 6.10.2011
- ean
- 9780241958223
- Počet stran
- 256
- Hmotnost
- 184 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-241-95822-3
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.4 z 5 19 hodnocení čtenářů
9× 5 hvězdiček 8× 4 hvězdičky 2× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Zuzka registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Doporučuji k přečtení, stojí k zamyšlení.
Přečíst více -
Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček
Kniha splnila moje očekávání. Na příkladech ukazuje jak je důležité mít nějaký vnitřní motoro toho, co děláme - mít své Proč. Některé z uvedených příkladů působí trochu uměle, když je autor propojil s tématem své knihy.
Přečíst více -
Pete registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček
Nechcí být člověk, který sráží hodnocení nějaké knihy, každopádně jsem docela váhal, zdali dát dvě nebo tři hvězdy. Každému, kdo něco málo ví o podnikání, financích, ekonomii atd. mu bude tato kniha připadat spíše úsměvná. Autor prezentuje stále jedny a ty samé argumenty, které se točí okolo toho, že by firma měla vědět PROČ dělá, to co dělá. Za mě je to zajímavá myšlenka, ale pokud někdo chce uspět, musí pro to něco udělat. Tato kniha nikomu nepomůže být lepším podnikatelem. Je to pouze teorie.
Přečíst více -
Kristyn registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Pecka pecka pecka!
Přečíst více -
PM registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček
Tato kniha výborně prezentuje příklady z reálného světa. Jedním z příkladů, jež se v této knize objeví víckrát je firma Apple. Autor se snaží hlavně o vysvětlení toho, proč je důležité vědět proč něco chcete, než co a jak. Nicméně tuto knihu hodnotím 3 hvězdami především z důvodu, že autor své myšlenky neustále opakuje a z knihy jsem si v porovnání s ostatní odbornou literaturou vlastně nic moc neodnesl. Mám z toho zkrátka takové rozpoluplné pocity. Proto 3/5
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.