0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi ePUB PDF
331 Kč s DPH
Jsme transparentní
V šedesátých a sedmdesátých letech minulého století plzeňská Škoda vyvinula celou řadu typů elektrických lokomotiv, u nichž byla v případě Československa největším tuzemským výrobcem. Některé z těchto lokomotivních řad jsou již delší dobu vyřazeny z provozu, jiné dosluhují v posledních exemplářích. Zcela… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Podzim je ideální čas na to, ponořit se do temných a mrazivých příběhů, které vás udrží v napětí až do poslední stránky. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Střídavé lokomotivy - jednofázová elektrická vozidla
-
Nacistické poklady a StB
-
Zmizelé koleje, zmizelá nádraží 2
-
Co nevíte o železnici
-
Vozidla a tratě úzkorozchodných elektrických drah v ČR a SR
-
Železniční doprava
-
Za parními lokomotivami do Saska
-
Zmizelé koleje, zmizelá nádraží
-
Putování po pražských nádražích
-
Prototypy elektrických lokomotiv, jednotek a vozů
-
Elektrické stupnice na baskytarovém hmatníku (+online audio)
-
Železniční motorové vozy z Tatry Kopřivnice
-
České trolejbusy
-
Legendární Škoda 100/110
-
Zastávky
-
Trolejbusy
-
Tatra 805
-
Jawa 50 Pionýr
-
Elektrické instalace v bytové a občanské výstavbě (sedmé – aktualizované vydání)
-
Anatomie parních lokomotiv
-
Příručka (nejen) pro zkoušky elektrotechniků pracujících na elektrických zařízeních nad 1 000 V
-
Vzpomínky konstruktéra lokomotiv Škoda
-
Prozatímní a dočasná elektrická zařízení
-
Provádění revizí elektrických instalací do 1 000 V v prostorách bez nebezpečí výbuchu
V šedesátých a sedmdesátých letech minulého století plzeňská Škoda vyvinula celou řadu typů elektrických lokomotiv, u nichž byla v případě Československa největším tuzemským výrobcem. Některé z těchto lokomotivních řad jsou již delší dobu vyřazeny z provozu, jiné dosluhují v posledních exemplářích.
Zcela odlišná situace však prozatím panuje v případě lokomotivní řady E 479.0 (později 130), která byla vyrobena v roce 1977 v počtu 54 strojů. Čtyřicet z nich obdržely tehdejší Československé státní dráhy, zbývající potom severočeské Doly Nástup Tušimice. Vzhledem ke své univerzálnosti a poměrně modernímu technickému provedení dodnes, po více než 40 letech každodenního provozu, slouží na našich tratích jejich téměř plný počet (pouze jedna lokomotiva byla po nehodě vyřazena).
Stálá přístavba do hlavních oprav svědčí o jejich nenahraditelnosti a dlouhé budoucnosti, kterou si tyto spolehlivé stroje právem zaslouží. Publikace přibližuje okolnosti vzniku tohoto typu, jeho technický popis, provoz a řadu dalších skutečností spojených s jednou z nosných lokomotivních řad současného státního nákladního dopravce.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE