0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech PDF ePUB
212 Kč s DPH
Jsme transparentní
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru? V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Světový bestseller, v němž se mladá překladatelka ujímá péče o cestovatele čase z 19. století, zatímco on se potýká se skutečnostmi, jako je pračka, Spotify, feminismus či rozpad Britského impéria. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Umění prodávat
-
Prodávejte jako ti nejlepší!
-
Prodávat je lidské
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností
-
Velká kniha o prodeji
-
Prodej - dřina nebo hra
-
Jak vést svůj tým
-
Restart
-
Copywriting
-
Nápady na ubrousku
-
Průvodce pro pasivní investování
-
Chování zákazníka
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
-
Skvělý šéf
-
Průvodce úspěšného obchodníka
-
Koučování pro manažery
-
Stroj na peníze I.
-
Reklama
-
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
-
Buď svou značkou
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
-
Radikální otevřenost
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků?
Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí?
Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas?
Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost?
Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru?
V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem od prvního kontaktu až do úspěšného uzavření obchodu. Autor vychází ze svých dlouholetých zkušeností práce obchodního zástupce a doplňuje je cennými zkušenostmi a poznatky mnoha dalších lidí z praxe, kteří každodenně jednají se zákazníky a klienty. Nabízí praktické návody a krátké příběhy, co dělat a co nedělat, co pomáhá a jak skutečně uspět. Naučíte se zvládnout pět základních fází prodeje, které jsou zásadní pro efektivní komunikaci s klientem.
Knížka je určena všem, kteří chtějí v obchodě působit či v něm již pracují, obchodním zástupcům, pracovníkům v zákaznickém servisu a callcentrech, majitelům a manažerům firem, kteří jednají s klienty, ale také lektorům a trenérům obchodních dovedností. Každý, kdo chce obchodovat se zákazníky, bude mít díky této knize stejnou šanci na úspěch bez ohledu na věk, pohlaví, vzhled, zkušenosti nebo vzdělání.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Chemie lásky: Příběh plný trapasů, spalující přitažlivosti a nerdovských hlášek | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE