Velká kniha o prodeji E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Na produkt nelze uplatnit slevu.

282 Kč s DPH
Běžně 421 Kč Nápověda Jsme transparentní Nejnižší cena před akcí: 421 Kč

Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce Všechny e-knihy od Grady s 33% slevou

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a… Přejít na celý popis

Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou Nejkrásnější dětská kniha se vrací! Objevujte tajemství vesmíru a mimozemského života s úžasnými ilustracemi, z nichž některé svítí ve tmě! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.

Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby.

Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak:
• se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání,
• se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu,
• aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty,
• porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu,
• cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky,
• z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky!


V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!

Sdílet

Nakladatel
Grada
jazyk
čeština
Počet stran
288
datum vydání
1.01.2014

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

  • Petr K. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Zatím nejlepší kniha, jakou jsem o prodeji četl. Důležité je samozřejmě přihlédnout k tomu, že se jedná o prodej a nikoliv o obchod, nicméně určité pasáže se věnují i obchodu jako takovému. Jsou zde velmi zajímavě informace, které by si každý, kdo obchoduje měl povinně přečíst, poupravit ke svému oboru a okamžitě začít aplikovat v praxi. Knihu jsem přečetl téměř jedním dechem a velmi na mě zapůsobila. Jak jsem již psal výše, dá se z ní hodně vzít, ale samozřejmě neplatí úplně vše, co se zde píše. Na druhou stranu, tato kniha neučí, nýbrž inspiruje, takže si každý musí najít to svoje.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Nejnižší prodejní cena 30 dní před začátkem akce: 421 Kč Nápověda