0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
186 Kč s DPH
Jsme transparentní
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt… Přejít na celý popis
Bryce se snaží vrátit do Midgardu, kde je vše, co miluje. Hunt je uvězněn a zoufale touží Bryce pomoci. Jak se oba vypořádají s nebezpečím a komu mohou věřit? Napětí a emoce na každé stránce zaručeny! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Chování zákazníka
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností
-
Velká kniha o prodeji
-
Prodávejte jako ti nejlepší!
-
Umění prodávat
-
Prodávat je lidské
-
Jak prodávat, aby od vás kupovali
-
Emoce v marketingu
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Manuál copywritingu
-
Vzdělávání dospělých
-
Kreativní copywriting
-
Tajemství řízení v éře turbulencí
-
Tohle je marketing!
-
Prodej - dřina nebo hra
-
Budování vztahů se zákazníky
-
Stroj na peníze I.
-
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
-
Marketing obchodní firmy
-
Průvodce úspěšného obchodníka
-
Řízení výroby a nákupu
-
Copywriting
-
Jak na sítě
-
Marketing v cestovním ruchu
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE