0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi PDF ePUB
212 Kč s DPH
Jsme transparentní
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru? V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Čtěte první, ať nepřijdete o tajemství! Předobjednejte si nový kriminální příběh Leoše Kyši s podpisem! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Umění prodávat
-
Prodávejte jako ti nejlepší!
-
Prodávat je lidské
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností
-
Velká kniha o prodeji
-
Prodej - dřina nebo hra
-
Jak vést svůj tým
-
Restart
-
Copywriting
-
Nápady na ubrousku
-
Průvodce pro pasivní investování
-
Chování zákazníka
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
-
Skvělý šéf
-
Průvodce úspěšného obchodníka
-
Koučování pro manažery
-
Stroj na peníze I.
-
Reklama
-
Buď svou značkou
-
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
-
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Radikální otevřenost
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků?
Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí?
Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas?
Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost?
Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru?
V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem od prvního kontaktu až do úspěšného uzavření obchodu. Autor vychází ze svých dlouholetých zkušeností práce obchodního zástupce a doplňuje je cennými zkušenostmi a poznatky mnoha dalších lidí z praxe, kteří každodenně jednají se zákazníky a klienty. Nabízí praktické návody a krátké příběhy, co dělat a co nedělat, co pomáhá a jak skutečně uspět. Naučíte se zvládnout pět základních fází prodeje, které jsou zásadní pro efektivní komunikaci s klientem.
Knížka je určena všem, kteří chtějí v obchodě působit či v něm již pracují, obchodním zástupcům, pracovníkům v zákaznickém servisu a callcentrech, majitelům a manažerům firem, kteří jednají s klienty, ale také lektorům a trenérům obchodních dovedností. Každý, kdo chce obchodovat se zákazníky, bude mít díky této knize stejnou šanci na úspěch bez ohledu na věk, pohlaví, vzhled, zkušenosti nebo vzdělání.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola