0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
160 Kč s DPH
Jsme transparentní
Monografie Kapitoly z filosofie nové hudby se věnuje některým podobám interakce mezi hudbou, filosofií, literaturou a filmem v průběhu 20. století. Zaměřuje se především na způsob, jakým byla v literatuře a filosofii reflektována tzv. schönbergovská reforma vedoucí ke zrušení tonálního systému. Druhou podstatnou proměnou, jíž hudební jazyk v… Přejít na celý popis
Křehký příběh mladé Eden, která si prošla mrazivým zážitkem, který ji paralyzoval a navždy změnil. Dokáže se zachránit před vlastní temnotou?
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Filosofie jako životní cesta
-
Umění a péče o duši u Jana Patočky
-
Svoboda a neklid zvířecího života
-
Umění, svoboda, láska podle Augustina
-
O filosofii dějin
-
Dějiny filosofie
-
Andělé a filosofie
-
Revoluce pro život
-
Nová francouzská filosofie
-
K filosofii náboženství
-
Vybrané kapitoly z ruského myšlení 20. století
-
Filosofie en noir
-
Jak se dělají filosofie
-
K filosofii socialismu
-
Mezi filosofií a teologií výchovy
-
Antická filosofie v obrázcích
-
Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů
-
Československá filosofie individualismu
-
Relativistická filosofie
-
O šalbě svobody a filosofie
-
Filosofie smíru, aneb, O nápravě lidské mysli
-
Fenomenologicko-pragmatistická interpretace hyperkonektivistického světa: k problémům filosofie informace
-
Původ negativní dialektiky
-
Společnost a vědění
Monografie Kapitoly z filosofie nové hudby se věnuje některým podobám interakce mezi hudbou, filosofií, literaturou a filmem v průběhu 20. století. Zaměřuje se především na způsob, jakým byla v literatuře a filosofii reflektována tzv. schönbergovská reforma vedoucí ke zrušení tonálního systému. Druhou podstatnou proměnou, jíž hudební jazyk v průběhu minulého století prošel a jež se stala předmětem pozoruhodných teoretických reflexí, je rovněž rušení rozdílu mezi (hudebním) zvukem a (přírodním) hlukem, jak k němu docházelo např. v konkrétní hudbě. Mezi autory, kteří se stávají předmětem zájmu Fulkovy knihy, patří Claude Lévi-Strauss, Theodor W. Adorno, Michel Foucault, Marcel Proust, Thomas Mann či Alain Robbe-Grillet. Přestože neusiluje o vyčerpávající přehled různých podob, jakých zmiňovaná interakce nabývá, v reprezentativní podobě ukazuje rozmanitost a bohatost různých způsobů teoretického uvažování o problematice „nové hudby“.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.