0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
160 Kč s DPH
Jsme transparentní
Monografie Kapitoly z filosofie nové hudby se věnuje některým podobám interakce mezi hudbou, filosofií, literaturou a filmem v průběhu 20. století. Zaměřuje se především na způsob, jakým byla v literatuře a filosofii reflektována tzv. schönbergovská reforma vedoucí ke zrušení tonálního systému. Druhou podstatnou proměnou, jíž hudební jazyk v… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Vybrané elektronické knížky nyní s výraznou slevou až 40 %
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Revoluce pro život
-
Filosofie jako životní cesta
-
Umění a péče o duši u Jana Patočky
-
Svoboda a neklid zvířecího života
-
Umění, svoboda, láska podle Augustina
-
Praktická etika
-
O filosofii dějin
-
Dějiny filosofie
-
Andělé a filosofie
-
Nová francouzská filosofie
-
Úvod do scholastické teologie
-
K filosofii náboženství
-
Vybrané kapitoly z ruského myšlení 20. století
-
Obraz vědy ve filosofii 20. století
-
Filosofie en noir
-
Jak se dělají filosofie
-
K filosofii socialismu
-
Mezi filosofií a teologií výchovy
-
Antická filosofie v obrázcích
-
Malá filosofie člověka a Slovník filosofických pojmů
-
Československá filosofie individualismu
-
Relativistická filosofie
-
O šalbě svobody a filosofie
-
Filosofie smíru, aneb, O nápravě lidské mysli
Monografie Kapitoly z filosofie nové hudby se věnuje některým podobám interakce mezi hudbou, filosofií, literaturou a filmem v průběhu 20. století. Zaměřuje se především na způsob, jakým byla v literatuře a filosofii reflektována tzv. schönbergovská reforma vedoucí ke zrušení tonálního systému. Druhou podstatnou proměnou, jíž hudební jazyk v průběhu minulého století prošel a jež se stala předmětem pozoruhodných teoretických reflexí, je rovněž rušení rozdílu mezi (hudebním) zvukem a (přírodním) hlukem, jak k němu docházelo např. v konkrétní hudbě. Mezi autory, kteří se stávají předmětem zájmu Fulkovy knihy, patří Claude Lévi-Strauss, Theodor W. Adorno, Michel Foucault, Marcel Proust, Thomas Mann či Alain Robbe-Grillet. Přestože neusiluje o vyčerpávající přehled různých podob, jakých zmiňovaná interakce nabývá, v reprezentativní podobě ukazuje rozmanitost a bohatost různých způsobů teoretického uvažování o problematice „nové hudby“.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.