Nová média v politické komunikaci E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie,… Přejít na celý popis

Zítra a zítra, zítra, zítra, zítra Přátelství Sama a Sadie začalo v dětské nemocniční herně a vedlo k vytvoření brilantní videohry Ichigo. Předobjednejte si vítězný literární počin Goodreads Choice Awards 2022. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu?

Sdílet

Nakladatel
Munipress
jazyk
čeština
Počet stran
242
datum vydání
1.01.2018

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 275 Kč Nápověda