0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
144 Kč s DPH
Jsme transparentní
Kniha je určena především zaměstnancům v pečovatelských službách (pečovatelkám, sociálním pracovníkům, metodikům kvality, manažerům), ale i v dalších příbuzných službách (např. osobní asistenci). Kniha je praktickým průvodcem, podle kterého je možné individuálně plánovat postup a práci s uživateli péče. Podrobně popisuje standard č. 3 (Jednání… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Podzim je ideální čas na to, ponořit se do temných a mrazivých příběhů, které vás udrží v napětí až do poslední stránky. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Kvalita v sociální práci a sociálních službách
-
Jednání se zájemcem o službu sociální péče od A do Z
-
Péče o seniory v pobytových sociálních zařízeních
-
Sociální péče o seniory
-
Volnočasové aktivity pro seniory
-
Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb
-
Pečovatelství 1. díl
-
Biografie v péči o seniory
-
Plánování a kontrola
-
Sociální péče 1. díl
-
Sociální práce
-
Vybrané oblasti a nástroje funkčního geriatrického hodnocení
-
Teorie sociální práce I
-
Sociální práce
-
Sociální péče 2. díl
-
Kvalita života seniorů v kontextu ošetřovatelství
-
Řízení rizik při poskytování zdravotních služeb
-
Doprovázení v ošetřovatelství I
-
Pečovatelství 1. díl
-
Ošetřovatelská péče 2. díl
-
Ošetřovatelství - interna
-
Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře I
-
Management úspěšné ordinace praktického lékaře
-
Motivační prvky při práci se seniory
Kniha je určena především zaměstnancům v pečovatelských službách (pečovatelkám, sociálním pracovníkům, metodikům kvality, manažerům), ale i v dalších příbuzných službách (např. osobní asistenci). Kniha je praktickým průvodcem, podle kterého je možné individuálně plánovat postup a práci s uživateli péče. Podrobně popisuje standard č. 3 (Jednání se zájemcem), standard č. 4 (Smlouva o poskytování služby), standard č. 5 (Individuální plánování), dále v ní čtenář najde způsob přístupu k jednotlivým skupinám uživatelů, různé formuláře (pro jednání se zájemcem, vzorové smlouvy, pro tvorbu a přehodnocení individuálních plánů), příklady z praxe, manuál klíčového pracovníka, návod na tvorbu individuálního plánu, rady, jak vést rozhovor s uživatelem, jak se připravit na inspekce kvality, jak skloubit péči a administrativu. Kniha zmiňuje i další standardy související s individuálním plánováním péče.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE