Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers´ Perspective E-kniha

Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers´ Perspective E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

A constant development of information and communication technologies, including their introduction into the education, place more and more demands on teachers who have to be prepared to work with modern ICT tools and to create suitable educational materials for the needs of teaching designed in this fashion.The submitted publication reacts on… Přejít na celý popis

Zítra a zítra, zítra, zítra, zítra Kritikou i čtenáři oceněný příběh o představivosti, slunných i stinných stránkách přátelství, dokonalých i nedokonalých světech a o videohrách. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

A constant development of information and communication technologies, including their introduction into the education, place more and more demands on teachers who have to be prepared to work with modern ICT tools and to create suitable educational materials for the needs of teaching designed in this fashion.The submitted publication reacts on those topical calls, and it strives for an overall analysis of ways and approaches to the employment of ICT tools by the teachers of pre-primary, basic and secondary schools in the area of realization of teaching supported by modern didactic means and digital technologies. This analysis, delimiting theoretical bases of the solved issue based on analyses of relevant learning theories, is also completed by several researches - their courses and results.

Sdílet

Nakladatel
Univerzita Palackého v Olomouci
jazyk
angličtina
Počet stran
172
datum vydání
1.01.2017

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 150 Kč Nápověda