Průvodce úspěšného obchodníka E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy úplně změní. Objevíte… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Železný plamen Violet přežila první ročník na Basgiathské válečné akademii, ale skutečný boj teprve začíná... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy!

Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy úplně změní. Objevíte nejmodernější obchodní postupy, které odpovídají digitální době, ve které se nyní nacházíme.

Tento kompletní průvodce moderním obchodováním vás provede nejrůznějšími technikami: od toho, jak najít kontakt, přes to, co říkat a neříkat v telefonním hovoru, při online schůzce, automatizovaném  domlouvání schůzky, až po rady, jak obchod úspěšně uzavřít pomocí prověřených moderních technik prodeje. Ne každý obchod vyjde, ale když víte, jak postupovat a reagovat na námitky, jak vést schůzku a co a jak efektivně dělat po ní, tak se vaše šance na úspěch výrazně zvyšuje.

Autoři knihy jsou zkušení obchodníci a podnikatelé, kteří za sebou mají prokazatelné obchodní úspěchy. 

Dozvíte se například: kde hledat kontakty na nové zákazníky jak přesvědčit zákazníka, aby si váš produkt koupil jak mít vyšší provize jak reagovat na nejčastější námitky, jako jsou „hoďte mi to do e-mailu“ nebo „nemám čas“ jak využívat (ne)zakázané techniky prodeje jaké k práci obchodníka používat moderní nástroje jak využívat prodej na sociálních sítích jak prodávat i bez osobních schůzek jak se vyhnout volání na tzv. „studené kontakty“ jak budovat silnou osobní značku, která prodává za vás jak automatizovat obchodní proces jak využívat datovou analytiku jak nebýt odmítán na jednáních jak díky efektivnímu plánování schůzek získat až 20 hodin měsíčně navíc jak vydělávat, i když jsou prázdniny nebo „krátký“ prosinec co dělat, když se vám zrovna nedaří jak skutečně získávat poptávky i z networkingu jak překročit své limity a výkyvy ve výsledcích plus spoustu dalších konkrétních rad a tipů, díky kterým budete úspěšnějším obchodníkem

Sdílet

Nakladatel
Grada
jazyk
čeština
Počet stran
312
datum vydání
1.01.2019

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

1.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

  • Jakub Daněček registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček

    Pánové vymysleli určitě poutavý název knihy tak, aby prodal. To je ale vše. Autoři působí jako wannabe rádci obchodu, Pokud byste aplikovali jejich rady, stane se z vás nejotravnější, vlezlý a slizký prodejce pojišťovák, prodejce nádobí, či klasický OVB člověk, kterého budou všichni nenávidět. Nejvíce jsem se zasmál nad radami typu pište zákazníkům na Instagram, posílejte jim videa sebesama na messengeru, říkejte jim, ať se přidají do vaší skupiny na FB. Také uváděné "příklady z praxe".. to bylo něco. Očividně si je tihle guru říkali jen mezi sebou. :D Mimo jiné se tváří jako typičtí ultraúspěšní milionáři, což o to, přej a bude ti přáno, jen dle obsahu a kvality knihy a rad v ní je to těžko uvěřítelné.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 339 Kč Nápověda