5.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech PDF ePUB
Koupit Na produkt nelze uplatnit slevu.
142 Kč s DPH
Běžně 212 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nejnižší cena před akcí: 212 Kč
Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce Všechny e-knihy od Grady s 33% slevou
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Volné pokračování bestselleru Bábovky plné známých i nových postav, vztahů a emocí. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
AKCE Projektový management v praxi
-
AKCE Marketing management
-
AKCE Management rizik projektů
-
AKCE Moderní marketingová komunikace
-
Budování vztahů se zákazníky
-
AKCE Mezinárodní marketing
-
AKCE Personální řízení
-
AKCE Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
-
AKCE Průvodce úspěšného obchodníka
-
AKCE Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
-
AKCE Procesní řízení pro manažery
-
AKCE Tohle je marketing!
-
AKCE Networking
-
AKCE Management
-
AKCE Personalistika pro manažery a personalisty
-
AKCE Šest pilířů manažerského úspěchu
-
AKCE Management v ošetřovatelství
-
AKCE Finanční management
-
AKCE Projektový management
-
AKCE Projektový management
-
AKCE Moderní hotelový management
-
AKCE Service Design Management
-
AKCE Kreativní management v praxi
-
Základy teorie krizového managementu
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE