Žena a muž v marketingové komunikaci E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Wilder Rebecca Yarros, autorka Čtvrtého křídla, si pro nás opět připravila pořádnou romantickou jízdu! Na devítiměsíční plavbě plné vzrušení a nebezpečných kaskadérských kousků se rozvíjejí city, které mění všechno. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Sdílet

Nakladatel
VeRBuM
jazyk
čeština
Počet stran
260
datum vydání
1.01.2010

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 69 Kč Nápověda