Moderní retail marketing E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha… Přejít na celý popis

Michaela Brnková: Důvěra On je chladný, ona temperamentní. Jde jen o novou práci. Co všechno z ní ale může vzejít? Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.

Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
jazyk
čeština
Počet stran
240
datum vydání
1.01.2021

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 280 Kč Nápověda