0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
69 Kč s DPH
Jsme transparentní
Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby… Přejít na celý popis
Florence Dayová, stínová spisovatelka, ztratila víru v lásku po zdrcujícím rozchodu. Když se jí začne zjevovat duch jejího sexy, ale přísného redaktora Benjiho, začnou mezi nimi přeskakovat jiskry... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
-
Diference ve spotřebním chování mužů a žen
-
Chování zákazníka
-
Marketingová komunikace
-
Tohle je marketing!
-
Kreativní ekonomika
-
Marketingový výzkum
-
Základy marketingu
-
Moderní marketingová komunikace
-
Postavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální
-
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
-
Marketing služeb - efektivně a moderně
-
Mezinárodní obchod v 21. století
-
Ekonomie - Středně pokročilý kurz
-
Investor 21. století
-
Princip solidarity ve financování služeb sociální péče
-
Ekonomika kultury
-
Globalizovaná Indie
-
Ekonomie rodiny v proměnách času, institucí a hodnot
-
Znalostní ekonomika v České republice a Evropské unii
-
Finanční trhy
-
Mikroekonomie
-
Sociální kapitál a rozvoj regionu
-
Jak zbohatnout na kurzových sázkách
Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola