5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Customer EXperience (CEX) is hot! But nowadays it gets harder and harder for companies to be distinctive. This book contains a broad collection of cases that show how front-runners world-wide have optimized their customer experience. Customer EXperience (CEX) is hot! Nowadays is more and more difficult for companies to be distinctive through… Přejít na celý popis
O životních lekcích i humoru. O tom, kým je Štěpán Kozub bez scénářů a kostýmů. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Together Is Better
-
The Everything War
-
Rethinking Competitive Advantage: New Rules for the Digital Age
-
Optimal
-
Radical Candor
-
Beijing Rules: China´s Quest for Global Influence
-
Principles : Life and Work
-
Gung Ho!
-
Good Economics for Hard Times : Better Answers to Our Biggest Problems
-
Leaders Eat Last : Why Some Teams Pull Together and Others Don´t
-
Girls Just Wanna Have Funds
-
Making Sense of Chaos: A Better Economics for a Better World
-
Legal Theory
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
How to Think Like an Economist
-
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
-
Worth Dying For
-
Power and Prediction: The Disruptive Economics of Artificial Intelligence
-
The Performance Paradox
-
Hegarty on Advertising
-
Getting Things Done : The Art of Stress-free Productivity
-
Brand it Like Serhant
-
Prisoners of Geography
-
For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyoncé
Customer EXperience (CEX) is hot! But nowadays it gets harder and harder for companies to be distinctive. This book contains a broad collection of cases that show how front-runners world-wide have optimized their customer experience. Customer EXperience (CEX) is hot! Nowadays is more and more difficult for companies to be distinctive through the products they offer. So it is key to stand out by services offered in addition to these products. A focus on the customer experience is needed. A lot of companies realize this, but only few manage to be successful. They understand the theory and the process to get there, but what they lack are concrete tools to bring the theory into practice. ‘CEX SELLS’ is the inspiration book for companies that want to deliver distinctive customer experiences in order to achieve their business objectives. Beate van Dongen Crombags and Deborah Wietzes discuss the various ingredients needed to deliver perfect customer experiences. They include ingredients to define and design the optimal experience, but they also describe what is needed in the organization to be able to deliver and manage that desired experience. They show how front-runners worldwide have optimized their customer experience, and what other companies can learn from that. A book that will definitely inspire you to improve your own organization's customer experience!
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- BIS Publishers
- datum vydání
- 1.01.2016
- ean
- 9789063694449
- Počet stran
- 176
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-90-6369-444-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE