Developing Good Habits (HBR Emotional Intelligence Series)
Developing Good Habits (HBR Emotional Intelligence Series) - Harvard Business Review Nedostupné

Developing Good Habits (HBR Emotional Intelligence Series)

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Improve the way you work-and feel-by forming better habits.We all have habits. Some of them we've carefully established; others we may have simply fallen into. Some help us get our work done; others hold us back.This book explores how to change your behavior to break counterproductive tendencies, combat everyday stressors, and… Přejít na celý popis

Severský podzim se slevami až 60 % na krimi a thrillery je tu! Podzim je ideální čas na to, ponořit se do temných a mrazivých příběhů, které vás udrží v napětí až do poslední stránky. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Improve the way you work-and feel-by forming better habits.We all have habits. Some of them we've carefully established; others we may have simply fallen into. Some help us get our work done; others hold us back.This book explores how to change your behavior to break counterproductive tendencies, combat everyday stressors, and ultimately reach your goals at work and in life.This volume includes the work of:James ClearRasmus HougaardJacqueline CarterWhitney JohnsonHow to be human at work. The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.

 

Sdílet

Nakladatel
Harvard Business Review Press
Vydání
1
isbn
978-1-64782-503-4
Počet stran
176
datum vydání
25.04.2023
ean
9781647825034
Vazba
měkká vazba
jazyk
angličtina

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda