5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha je kolektivním výstupem projektu Centrum základního výzkumu školního vzdělávání řešeného v letech 2006-2011. Zabývá se základní školou, institucí, která v České republice poskytuje povinné vzdělávání většině populace ve věku 6-15 let a spojuje primární a nižší sekundární stupeň v jedné organizační jednotce. Zaměřuje se především na… Přejít na celý popis
Bryce se snaží vrátit do Midgardu, kde je vše, co miluje. Hunt je uvězněn a zoufale touží Bryce pomoci. Jak se oba vypořádají s nebezpečím a komu mohou věřit? Napětí a emoce na každé stránce zaručeny! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Úspěch pro každého žáka
-
Na naší škole nám záleží
-
Hodnocení učitelů Náměty pro práci ředitelů škol a školských zařízení
-
Problémy s chováním ve škole – jak na ně
-
Konflikty ve škole
-
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
-
Pedagogická psychologie pro učitele - Psychologie ve výchově a vzdělávání
-
Moderní vyučování
-
Líný učitel - Kompas moderního učitele
-
Školák se speciálními vzdělávacími potřebami
-
Trénink mozku pro 2. stupeň ZŠ
-
Moderní didaktika
-
Formativní hodnocení ve výuce
-
Speciální pedagogika
-
Školní výpravy do krajiny češtiny - Didaktika českého jazyka pro ZŠ a VG
-
Osobnostní a sociální rozvoj aneb Strom, mozaika a vzducholoď
-
Rozvoj učitele a péče o sebe
-
Výchova jako dobrodružství - To se v té Přírodní škole učíte na stromech?
-
Didaktika matematiky - Jak učit matematiku zajímavě a užitečně
-
Zástupce ředitele aneb Život mezi mlýnskými kameny
-
Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele
-
Informační bezpečnost žáků základních škol - Lekce v knihovnách
-
Chytrozemě / Tajemství úspěchu zemí s nejlepším vzděláváním na světě
-
Co funguje ve třídě? Most mezi výzkumem a praxí
Kniha je kolektivním výstupem projektu Centrum základního výzkumu školního vzdělávání řešeného v letech 2006-2011. Zabývá se základní školou, institucí, která v České republice poskytuje povinné vzdělávání většině populace ve věku 6-15 let a spojuje primární a nižší sekundární stupeň v jedné organizační jednotce. Zaměřuje se především na výzkumně dosud opomíjené problémy přechodu mezi oběma stupni, hledá skrytá rizika i příležitosti a možnosti usnadnění tohoto přechodu. Přispívá k teorii školního vzdělávání, prohlubuje poznání reality a fungování české základní školy. Ve výzkumu byla použita škála výzkumných postupů, metod a technik, z nichž některé nebývají v pedagogickém výzkumu využívány frekventovaně, některé byly aplikovány nově. Výsledky výzkumu dokládají, že přechod z 1. na 2. stupeň školního vzdělávání je možno považovat za klíčový bod vzdělávací dráhy žáků a současně za neuralgický bod vzdělávacího systému. Dilema jednotnosti a diferenciace prochází historií základního vzdělávání. Optimální řešení nebylo nalezeno, zůstává otevřenou otázkou a především výzvou pro výzkum, zda je efektivnější a vhodnější inkluzivní vzdělávání žáků v jedné instituci s diferencovaným vzdělávacím obsahem na nižším sekundárním stupni, následujícím po mainstreamovém primárním stupni, nebo třídění žáků do různých institucí. Výrazná změna konfigurace vztahů učitelů a žáků, změna fyzického a sociálního prostředí třídy, kurikula a výukových situací je zlomem ve vzdělávací dráze žáků. Přichází v období rané adolescence, kdy u žáků dochází k zásadním změnám ve fyzickém a emocionálním vývoji, v rozvoji myšlení a sociálních vztahů. Důsledky těchto procesů, které mají komplexní povahu a vzájemně na sebe působí, se promítají do školního prostředí a ovlivňují vztah žáků ke škole a učení. Přechod žáků na 2. stupeň je zátěžovou situací nejen pro žáky, ale i pro management škol a učitele: škola ztrácí zpravidla nejlepší žáky, potažmo i aktivně spolupracující rodiče, přicházejí žáci z různých neúplných základních škol. Mění se složení třídních kolektivů, jejich sociální, demografické a psychologické charakteristiky. Noví žáci se adaptují na školní prostředí, učitelé musí reflektovat rozdíly ve vzdělávacích programech a úrovni škol, z nichž noví žáci přicházejí, a vyrovnat se s nimi. Komplex identifikovaných problémů a autentické zkušenosti z reálné praxe škol vedl autory knihy i k formulování určitých doporučení podporujících usnadnění přechodu žáků z 1. na 2. stupeň základní školy.
- Nakladatel
- Karolinum
- Rozměr
- 144 x 205 x 25
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 352
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-246-2043-5
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.04.2012
- ean
- 9788024620435
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE