0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních… Přejít na celý popis
Stačí si vybrat knížky z této nabídky, vložit do košíku pět knih a cena se vám automaticky přepočítá = zaplatíte jen jednu. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Image a firemní identita
-
Interní komunikace je nutnost!
-
Pravidlo žádných pravidel
-
Management
-
V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)
-
Soudný den
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
První kroky v manažerské pozici
-
Age management v organizacích
-
Management základy managementu - cvičebnice - zadání
-
Strážci brány
-
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera
-
NOVINKA Šťastný management
-
Tvorba strategie a strategické plánování
-
Kompetence leadera školy
-
Krev padlých andělů
-
Management a marketing sportu
-
Projektový management v praxi
-
Ekonomie bez mýtů a iluzí
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Zloděj osudů
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Typologie osobnosti pro manažery
-
Hranice zvrhlosti
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.
- Nakladatel
- Ústav práva a právní vědy
- Rozměr
- 152 x 233 x 8
- isbn
- 978-80-87974-05-6
- Počet stran
- 110
- datum vydání
- 17.10.2014
- ean
- 9788087974056
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE