0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních… Přejít na celý popis
Drsný thriller, který láme srdce. Srdceryvný příběh o dospívání. Brutální irský noir. Zkrátka velkolepé čtení. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Interní komunikace je nutnost!
-
Image a firemní identita
-
Pragocalypsa - Soudný den
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)
-
Kapitoly z personálního a interkulturního managementu
-
První kroky v manažerské pozici - Cesta k úspěšnému a respektovanému šéfovi
-
Soudný den
-
Pravidlo žádných pravidel
-
Age management v organizacích
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Strážci brány
-
Marketing management
-
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Šťastný management
-
Krev padlých andělů
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Ekonomie bez mýtů a iluzí
-
Management a marketing sportu
-
Zloděj osudů
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Operativní leasing firemních vozidel
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.
- Nakladatel
- Ústav práva a právní vědy
- Rozměr
- 152 x 233 x 8
- isbn
- 978-80-87974-05-6
- Počet stran
- 110
- datum vydání
- 17.10.2014
- ean
- 9788087974056
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE