5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení V pátek 21. 2. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
330 Kč s DPH
Běžně 369 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání… Přejít na celý popis
Zkraťte dětem cestu autem nebo jim zpříjemněte usínání s těmi nejhezčími audioknihami! Ty nejhezčí pohádky a příběhy do oušek pro děti právě teď koupíte na našem e-shopu se slevou 30 %!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 172 x 246 x 18
- datum dotisku
- 7.05.2020
- ean
- 9788027128419
- Počet stran
- 224
- Vydání
- 2
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 20.04.2020
- isbn
- 978-80-271-2841-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.