Good Strategy/Bad Strategy : The difference and why it matters (Defekt)
Good Strategy/Bad Strategy : The difference and why it matters (Defekt) - Rumelt Richard Defektní

Good Strategy/Bad Strategy : The difference and why it matters (Defekt)

Defekt

Stav Velmi dobrý

Vada Naražený hřbet, zašpiněné desky a ořezy stránek, ohnuté rohy.

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

239 Kč s DPH
Běžně 349 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

When Richard Rumelt's Good Strategy/Bad Strategy was published in 2011, it immediately struck a chord, calling out as bad strategy the mish-mash of pop culture, motivational slogans and business buzz speak so often and misleadingly masquerading as the real thing. Since then, his original and pragmatic ideas have won fans around the world and… Přejít na celý popis

S Julesem Vernem na dovolenou? Audiokniha Vynález zkázy ZDARMA Užijte si na cestách poslech nové audioknihy Julese Verne ZDARMA! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

When Richard Rumelt's Good Strategy/Bad Strategy was published in 2011, it immediately struck a chord, calling out as bad strategy the mish-mash of pop culture, motivational slogans and business buzz speak so often and misleadingly masquerading as the real thing. Since then, his original and pragmatic ideas have won fans around the world and continue to help readers to recognise and avoid the elements of bad strategy and adopt good, action-oriented strategies that honestly acknowledge the challenges being faced and offer straightforward approaches to overcoming them. Strategy should not be equated with ambition, leadership, vision or planning; rather, it is coherent action backed by an argument. For Rumelt, the heart of good strategy is insight into the hidden power in any situation, and into an appropriate response - whether launching a new product, fighting a war or putting a man on the moon. Drawing on examples of the good and the bad from across all sectors and all ages, he shows how this insight can be cultivated with a wide variety of tools that lead to better thinking and better strategy, strategy that cuts through the hype and gets results.

Sdílet 0

Nakladatel
Profile books
Rozměr
129 x 198 x 24
jazyk
angličtina
Počet stran
322
Vydání
1
isbn
DEF0000075029
Vazba
měkká vazba
datum vydání
7.09.2017
ean
DEF0000075029

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 239 Kč Nápověda