Když běžné postupy selhávají - Jak hledat reálná řešení složitých situací v sociálních službách

Autor Hynek Jůn

Když běžné postupy selhávají - Jak hledat reálná řešení složitých situací v sociálních službách

Autor Hynek Jůn

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

170 Kč s DPH
Běžně 190 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

"Co máme dělat, když nás bije?" "Kdyby tady nebyl, všem by se ulevilo!" "Sahá na mě, mám si to nechat líbit?" "Je nás málo, jak se jim máme věnovat individuálně?" "Kdyby měl někoho jenom pro sebe, tak by to s ním šlo, ale takhle to nejde!" "Nechce jíst!" "Jí až moc!" "Štvou mě kolegové, kdyby mu to nedovolili, tak je v pohodě!" "Štvou mě… Přejít na celý popis

Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou O životních lekcích i humoru. O tom, kým je Štěpán Kozub bez scénářů a kostýmů. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

"Co máme dělat, když nás bije?" "Kdyby tady nebyl, všem by se ulevilo!" "Sahá na mě, mám si to nechat líbit?" "Je nás málo, jak se jim máme věnovat individuálně?" "Kdyby měl někoho jenom pro sebe, tak by to s ním šlo, ale takhle to nejde!" "Nechce jíst!" "Jí až moc!" "Štvou mě kolegové, kdyby mu to nedovolili, tak je v pohodě!" "Štvou mě kolegyně, kdyby mu to dovolily, tak je v pohodě!" "Za všechno můžou rodiče, nenastavili mu pořádný hranice!" Podobné otázky a stížnosti můžeme často slyšet od pracovníků v sociálních službách, kteří mají na starost klienty se souběhem mentálního handicapu a těžšího problémového chování. V České republice prozatím chybí ucelený model sociálních služeb pro lidi s takovýmto typem handicapu, kteří potřebují vyšší míru podpory. Publikace toto téma otevírá, nemá však ambici představit ucelený model práce s lidmi s chováním náročným na péči. Zabývá se hlavně otázkou systémového rozpoznání klienta s vyšší mírou podpory a metodikou práce s lidmi s těžším problémovým chováním pro pečující personál. Autor vychází z osobních zkušeností s klienty a ze supervizí v různých zařízeních. Na konkrétních příkladech ukazuje, jak lze o klientech uvažovat a co s nimi dělat.

Sdílet

Nakladatel
Pasparta
Rozměr
127 x 210 x 7
jazyk
čeština
Počet stran
54
Vydání
1
isbn
978-80-88429-05-0
Vazba
měkká vazba
datum vydání
26.10.2021
ean
9788088429050

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 170 Kč Nápověda